در حالی‌که لم داده‌اید روی آیفون گیم‌های پی‌سی را بازی کنید
آی‌فون و آی‌پاد را به‌راحتی به ماشین گیمینگ تبدیل کنید
بر کسی پوشیده نیست که پی‌سی‌های گیمینگ تا چه اندازه پرطرفدار هستند، اما نشستن پشت میز پی‌سی بعد از یک روز کاری سخت خیلی خوشایند و دلپذیر نیست. البته می‌توانید گیم‌های خود را روی تلویزیون انجام دهید ولی وقتی سایر اعضای خانواده قصد دیدن فیلم یا سریال دارند چاره‌ای جز تسلیم شدن ندارید. اما اصلا غصه نخورید: با در اختیار داشتن ابزار مناسب می‌توانید آیفون یا آیپدتان را تبدیل به ماشین پرتابل گیمینگ کنید.

1606683296_1_0.gif

اگر شما هم عاشق گیم هستید و دوست دارید یک جا لم بدهید و با آی‌فون و آی‌پادتان بازی کنید حتما این کارها را انجام دهید:

مطلب پیشنهادی

پنهان کردن شماره خود در حین برقراری تماس در آیفون
با قابلیت های پنهان و جالب گوشی iOS آشنا شوید

بازی‌های خوب پیدا کنید

قبل از هر چیزی به‌سراغ مهم‌ترین بخش می‌رویم: گیم. اگر فکر می‌کنید روی تلفن‌های همراه و تبلت‌ها فقط می‌توان بازی‌های خیلی ساده و احمقانه انجام داد سخت در اشتباهید. اگر سری به اپ استور بزنید مطمئنا تعداد زیادی گیم‌های با کیفیت که شبیه گیم‌های کنسول هستند پیدا می‌کنید. این گیم‌ها قادر هستند برای چندین ساعت سر شما را گرم کنند، احساسات‌تان را برانگیزند و با گرافیک‌های فوق‌العاده‌ خود شما را به تحسین وادارند.

برای کنترل بهتر یک گیم‌پد MFi تهیه کنید

بعضی از بازی‌ها برای تاچ فوق‌العاده هستند ولی بعضی دیگر با کنترلر بهتر کار می‌کنند. خوشبختانه چند مدل گیم‌پد عالی برای آیپد و آیفون در بازار وجود دارد که تمام آن‌ها با هزاران بازی اپ استور کاملا سازگار هستند. از جمله گیم‌پدهای فوق‌العاده می‌توان به "گیم‌وایس" برای آیفون و آیپد و SteelSeries Nimbus و PXN Speedy برای گوشی‌های آیفون اشاره کرد. برای دیدن گیم‌های سازگار با گیم‌پدها سری به سایت www.AfterPad.com بزنید.

یک جفت هدفون خوب انتخاب کنید

به احتمال زیاد برای بازی روی پی‌سی از هدست گیمینگ استفاده می‌کنید و در کنار آن یک جفت اسپیکر خوب هم قرار داده‌اید. پس فکر نمی‌کنم دلیلی برای انجام گیم روی آیفون یا آیپد وجود داشته باشد آن‌هم با اسپیکرهای بسیار کوچکی که روی این دستگاه‌ها تعبیه شده است!!! ولی اگر از یک جفت هدفون خوب و با کیفیت استفاده کنید نه تنها کمک می‌کند تا گیم شما بهتر به‌نظر برسد بلکه کمک‌تان می‌کند تا بفهمید این صداها از کجا می‌آیند (این حالت برای بازی‌هایی که در آن‌ها تیراندازی وجود دارد فوق‌العاده است). از جمله هدفون‌های خوب بازار برای گیمینگ موبایل می‌توان به Superlux HD 681 اشاره کرد ولی تصمیم نهایی با شماست. اگر دوست دارید صدا خوب پخش شود از هدفون‌های باز استفاده کنید ولی اگر دوست ندارید کسی که کنار شما نشسته عذاب بکشد از هدفون‌های بسته استفاده کنید.

گیم‌های پی‌سی را با استفاده از مون‌لایت روی iOS پخش کنید

اگر هنوز هم فکر می‌کنید گیم‌های موبایل شما را راضی نمی‌کنند یک راه‌کار دیگر معرفی می‌کنیم. اگر پی‌سی گیمینگ با کارت‌ گرافیک انویدیا دارید می‌توانید هر عنوان مدرن و جدید را روی آیفون یا آیپد اجرا کنید. این کار با استفاده از انویدیا گیم‌استریم و یک اپ رایگان به‌نام مون‌لایت امکان‌پذیر است. با این روش بازی‌های پی‌سی را روی iOS اجرا کنید در حالی‌که این کامپیوتر شماست که کارهای سنگین را انجام می‌دهد. مون‌لایت با گیم‌پدهای MFi هم کار می‌کند. پس می‌توانید تصور کنید که "انویدیا شیلد" روی iOS در حال اجراست.

اما در پایان یک مشکل بزرگ وجود دارد: حالا که می‌توانید گیم‌های محبوب‌تان را روی آیپد اجرا کنید در حالی‌که روی مبل لم داده‌اید هیچ تمایلی به ترک آن نخواهید داشت!!

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟