جوی‌استیک 300 دلاری برای شبیه‌سازی دنیای کشاورزی
تراکتور رانی حرفه‌ای در مزرعه
Saitek کنترلرهای بازی عجیب و غریبی می‌سازد. آخرین محصول این شرکت یک بازساخت دقیق از پانل کنترل یک هواپیما یا تجهیزاتی دو دسته‌ای برای مبارزات فضایی نیست؛ این محصول یک داشبورد تراکتور است با پدال‌هایش!

Saitek این کنترلر جدید را برای کامل کردن تجربه شما در شبیه‌سازی مزرعه‌داری 2015 ساخته است چون اگر درست فکر کنیم، بازی‌های زیادی وجود ندارند که بشود بطور کامل از همچین چیزی استفاده کرد. البته شاید بازی‌ای باشد که کشاورزان با تراکتور با یکدیگر تا سرحد مرگ مبارزه می‌کنند.

کل تجهیزات شامل سه قطعه است. فرمان، که با یک دست‌گیره جداشدنی تکمیل شده تا بتوانید آن را یک‌دستی تا 900 درجه بگردانید. شما یک پنل کناری با 20 دکمه قابل برنامه‌ریزی و یک دسته کنترل در اختیار دارید (برای کار با تجهیزات تراکتور، نه هدف‌گیری و شلیک موشک) و در آخر یک جفت پدال این تجهیزات 299 دلاری را کامل می‌کند. زمان عرضه این کنترلر همین پاییز است و اگر پول‌تان به خرید کل آن نمی‌رسد، می‌توانید هر قطعه را جداگانه بخرید. فرمان و پدال‌ها 149.99 دلار قیمت دارند و پنل داشبورد هم همین قیمت است.

یک لحظه صبر کنید. یک کنترلر اختصاصی برای شیبه‌سازی کشاورزی؟ واقعا؟ واضح است که Saitek فکر می‌کند برای این غول، بازار فروش خوبی وجود دارد. مثلا شاید کشاورزان زمانی که فصل کشت نیست بخواهند با این بازی کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟