ساعت هوشمند ایسوس مبتنی بر Android Wear
  رونمایی ZenWatch 2 ایسوس
ZenWatch 2 نخستین ساعت هوشمند مجهز به Android Wear در اندازه‌های مختلف است و به کاربر اجازه می‌دهد تا بین مدل‌های 49 میلی‌متری با بدنه فولاد ضدزنگ به همراه بند قابل تعویض 22 میلی‌متری یا مدل 45 میلی‌متری با بند غیرقابل تعویض 18 میلی‌متری، یکی را انتخاب کند که این بر خلاف مدل‌های 42 و 38 میلی‌متری اپل است.

1606683296_1_0.gif

نمایشگاه کامپیوتکس همواره یکی از بهترین فرصت‌ها برای حضور قدرتمند تولیدکنندگان آسیایی بوده است و طبعاً نمایشگاه امسال نیز از این امر مستثنا نیست. درست مثل ساعت اپل، ZenWatch 2 نیز دارای میله تنظیم فلزی است که راهی جدید را برای ارتباط با رابط کاربری Android Wear به شما ارائه می‌دهد. در لحظه اول که به آن نگاه می‌کنیم به نظر می‌رسد که شاید دقیقاً همان کاری را کند که در ساعت اپل انجام می‌شود اما این کلید می‌تواند به‌عنوان کلید خاموش یا روشن ساعت نیز عمل کند.

ZenWatch 2 نخستین ساعت هوشمند مجهز به Android Wear در اندازه‌های مختلف است و به کاربر اجازه می‌دهد تا بین مدل‌های 49 میلی‌متری با بدنه فولاد ضدزنگ به همراه بند قابل تعویض 22 میلی‌متری یا مدل 45 میلی‌متری با بند غیرقابل تعویض 18 میلی‌متری، یکی را انتخاب کند که این بر خلاف مدل‌های 42 و 38 میلی‌متری اپل است.

هر بدنه دارای رنگ‌های نقره‌ای، برنزی و طلایی است که می‌توانید آن‌ها را با بندهایی از جنس فولاد ضدزنگ درست شبیه به ساعت هوشمند موتورولا یعنی Moto 360 ترکیب کنید. از سوی دیگر بندهای رنگی پلاستیکی یا چرمی دیگری نیز هستند که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. در واقع ایسوس 18 ترکیب مختلف رنگ را در ZenWatch 2 ارائه داده است.با توجه به همکاری ایسوس با Swarovski، ایسوس توانسته است بندهای بسیار زیبایی طراحی کند.

ایسوس همچنین برای این ساعت از یک شارژر مغناطیسی جدید استفاده کرده است که به طرز شگفت‌آوری فرآیند شارژ آن را بهبود می‌بخشد. از سوی دیگر بدنه این ساعت دارای شیشه منحنی Gorilla Glass 3 که حفاظت خوبی را از صفحه AMOLED آن فراهم می‌کند؛ اما از لحاظ نرم‌افزار اپلیکیشن Watch Face Land به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید پشت‌صفحه‌های سفارشی مختص خودتان را برای این ساعت طراحی کنید و همچنین اپلیکیشن اختصاصی ایسوس به نام Remote Camera نیز در این ساعت به روز شده است.

این برنامه اتصالی را بین دوربین اسمارتفون آندرویدی و ساعت ایجاد می‌کند. حتی می‌توانید هم از دوربین پشتی و هم از دوربین جلویی استفاده کنید. در واقع از لحاظ نرم‌افزاری ZenWatch بسیار به روز شده است اما در نهایت به‌عنوان یک ابزار پوشیدنی مجهز به سیستم‌عامل Android Wear کلیات تجربه کار با آن، مشابه با سایر ساعت‌های هوشمند است. ZenWatch 2 از آخرین نسخه Android Wear استفاده می کند که به تازگی در ساعت هوشمند LG Watch Urbane معرفی شده بود. باید گفت که ساعت ایسوس هنوز راه زیادی برای عرضه رسمی در بازار دارد.

ایسوس اعلام کرده است که مشخصات سختافزاری، قیمت و همچنین زمان عرضه آن به بازار در رویداد IFA که در ماه سپتامبر در برلین برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟