سه تا پنج برابر شارژ سريع‎تر
پشتیبانی Android M از USB Type-C برای شارژ سریع‎تر
کاربران تلفن‎های هوشمند و تبلت‎های آندرويدی به کمک نسخه بعدی آندرويد و پشتیبانی از پورت جدید USB Type-C قادر خواهند بود تا دستگاه خود را سه تا پنج برابر سريع‎تر شارژ کنند.

1606683296_1_0.gif

در اولین روز برگذاری کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O ، گوگل خبر پشتیبانی از استاندارد USB Type-C را اعلام كرد. این خبر حاکی از آن است که شما در آینده قادر خواهید بود یک کابل USB نوع جدید را از هر جهتی به یک تلفن یا تبلت جدید متصل كنيد و از کلنجار رفتن برای جا زدن فیش کابل به ورودی دستگاه راحت شوید. پورت USB Type-C آخرین نسخه از استاندارد پورت USB است که این امکان را در اختیار شما قرار می‎دهد تا انواع مختلفی از دستگاه‎ها، از قبیل تلفن و کامپیوتر شخصی را متصل و شارژ کنید.

از همه مهمتر، دستگاه شما به لطف این استاندارد ارتباطی جدید سریع‎تر شارژ خواهد شد.  با Android M شما می‎توانید از تلفن خود برای شارژ یک دستگاه دیگر به طور همزمان استفاده کنید.

دستگاه‎های آندرويدی جدید با پورت جدید USB Type-C ارائه خواهند شد. اما دستگاه‎های موجود چطور؟ از دستگاه‎های قدیمی‎‎تر هم پشتیبانی خواهد شد، اما شما باید برای میزبانی از استاندارد Type-C یک آداپتور مخصوص جداگانه تهیه کنید. گوگل هنوز فاش نکرده است که کدام دستگاه‎های جديد با کانکتور Type-C عرضه خواهند شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟