دو سنسور 12 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپری!
گوشی ایسوس زنفون 3 زوم با دوربین دوگانه در CES 2017 معرفی شد
شرکت ایسوس ساعاتی پیش در جریان نمایشگاه CES 2017 از گوشی هوشمند ایسوس زنفون 3 زوم با دوربین دوگانه (Dual Camera Zenfone 3 Zoom) رونمایی کرد. دوربین دوگانه این گوشی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

دیروز و در جریان نمایشگاه CES 2017 شرکت ایسوس از کروم‌بوک جدید خود رونمایی کرد. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را می‌توانید از مقاله "ایسوس و ایسر از دو کروم‌بوک جدید رونمایی کردند" مطالعه کنید. حال ایسوس از گوشی هوشمند ایسوس زنفون 3 زوم با دوربین دوگانه پرده‌برداری کرده است. دوربین دوگانه این گوشی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

دو سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده شده در گوشی هوشمند ایسوس زنفون 3 زوم جدید ایسوس به ترتیب از نوع سوپرپیکسل (SuperPixel) و اپتیکال زوم (Optical Zoom) هستند. این سنسورها ساخت شرکت سونی و مدل Sony IMX362 بوده و از قابلیت "فوکوس اتوماتیک مرحله‌ای پیکسل دوبل" (Dual Pixel Phase Detection Auto Focus) پشتیبانی می‌کنند. به طور کلی ایسوس مدعی شده که دوربین دوگانه گوشی نسخه جدید گوشی هوشمند ایسوس زنفون 3 زوم عملکرد بسیار دقیق و عالی دارد.

صفحه نمایش ایسوس زنفون 3 زوم جدید از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا به اصطلاح فول اچ‌دی تشکیل شده و پنل گوریلاگلس 5 از آن محافظت می‌کند. یکی از نکات جالب توجه دیگر این محصول مربوط به باتری آن می‌شود. باتری نسخه جدید گوشی ایسوس زنفون 3 زوم ایسوس ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و به راحتی می‌تواند مدت زمان طولانی انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین کند. سیستم روی چیپ (SoC) استفاده شده در نسخه جدید گوشی ایسوس زنفون 3 زوم، تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام است. این گوشی هوشمند ضخامتی معادل با 7.99 میلیمتر دارد و وزن آن در حدود 170 گرم است. جالب است بدانید که ایسوس مدعی شده، این گوشی هوشمند در حال حاضر باریک‌ترین گوشی 5.5 اینچی موجود در دنیاست!

متاسفانه شرکت ایسوس اطلاعاتی مورد ظرفیت رم و حافظه داخلی نسخه جدید گوشی هوشمند ایسوس زنفون 3 زوم ارائه نکرده است. با این حال این شرکت اشاره می‌کند که سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو به طور پیش‌فرض در گوشی ایسوس زنفون 3 زوم جدید نصب و راه‌اندازی شده است. همچنین عرضه این گوشی هوشمند از ماه فوریه آغاز می‌شود، اما در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت احتمالی این محصول منتشر نگردیده است.

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‌توانید اینجا کلیک کنید. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟