روش جدیدی برای تشخیص هشدارهای کاذب از درد واقعی زایمان
این گجت درد واقعی زایمان را تشخیص می‌دهد
تا به امروز چندین و چند راهکار و فناوری مختلف برای مراقب از دوران بارداری ارائه شده است. این در حالی است که بسیاری از فناوری‎هایی که در دوران بارداری فوق العاده ارزشمند هستند معمولا برای درمانگاه‎ها و بیمارستان‎ها در نظر گرفته شده‎اند .

1606683296_1_0.gif

حالا یک شرکت به نام  Bloomlife قصد دارد یک قطعه کلیدی از کیت مانیتورینگ را به خانه‎ها بیاورد. این شرکت یک پوشیدنی مخصوص دوران بارداری (یک دستگاه کوچک که زیر شکم مادر متصل می‎شود) را توليد کرده است که با خواندن فعالیت الکتریکی عضله رحم میزان انقباضات را اندازه گیری می‎کند. یک اپلیکیشن iOS  و آندرويد مخصوص نیز این داده‎ها را دریافت کرده و با زمان بندی انقباضات به صورت آنی وعده محاسبات بسیار دقیق‎تر را نسبت به دستگاه‎های محاسبه انقباض موجود داده است.

مطلب پیشنهادی

گوشی خود را به یک دوربین حرارتی تبدیل کنید!
ماژول دوربین حرارتی FLIR ONE Pro در CES 2017 معرفی شد

خیلی از اوقات هشدارهای کاذبی که به انقباضات براکستون هیکس در دوران بارداری معروف هستند، زنان باردار را به اشتباه می‌اندازند، اما هر احساس جدیدی می‎تواند یک هشدار برای زمان وضع حمل باشد. دستگاه پوشیدنی Bloomlife هیچ نوع تشخیصی را ارائه نمی‎کند، اما با دریافت فرکانس و مدت زمان انقباضات قصد دارد تا به شما کمک کند بیشتر در مورد بدن خود اطلاعات کسب کنید و شاید بتوانيد از مراجعه غیرضروری به بیمارستان خودداری کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‎دهد به جلسات نظارتی گذشته نیز دسترسی داشته باشید، بنابراین شما می‎توانید ایده بهتری در مورد تفاوت بین یک هشدار اشتباه و الگوهای انقباض منظم‎تر که مرتبط با درد زایمان هستند به دست آورید.

Bloomlife دستگاه پوشیدنی خود را طی یک سال گذشته هم توسط زنان باردار و هم مطالعات بالینی مورد آزمايش قرار داده است تا اطمینان حاصل کند این دستگاه از لحاظ میزان دقت، امنیت و قابلیت اطمینان با تجهيزات بیمارستانی قابل مقايسه است. حالا این شرکت آماده است تا سفارشات این پوشیدنی را دریافت کند. از آنجا که این دستگاه پوشیدنی برای مدت محدودی قابل استفاده است، این شرکت به جای فروش این دستگاه را اجاره می‎دهد. هزینه اجاره یک ماهه برای این ابزار پوشیدنی 149 دلار در نظر گرفته شده است و اجاره دو و سه ماهه به ترتیب 249 و 299 دلار است.

Bloomlife این دستگاه پوشیدنی را تنها برای آرامش خاطر تولید نکرده است. این شرکت امیدوار است داده‎های گردآوری شده توسط این دستگاه را بتوان در آینده برای شناسایی نشانه‎های اولیه عوارض دوران بارداری مورد استفاده قرار داد.

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‌توانید اینجا کلیک کنید

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟