نمایشگاه CES 2017
دی‌لینک سیستم مش وای‌فای رونمایی کرد: خداحافظ وای‌فای ضعیف!
پس از اینکه شرکت لینک‌سیس از سیستم مش‌وای‌فای خود پیش از شروع نمایشگاه CES سال ۲۰۱۷ رونمایی کرد؛ اکنون نوبت به غول دیگر دنیای شبکه است که خبرسازی و اولین سیستم مش وای‌فای خود را رونمایی کند: یک روتر پرقدرت در کنار یک توسعه‌دهنده پرقدرت.

1606683296_1_0.gif

تمام شرکت‌های شبکه‌ای «سیستم مش‌ وای‌فای» را راه‌حل وای‌فای ضعیف می‌دانند. در این سیستم‌ها، چندین روتر و توسعه‌دهنده در بخش‌های مختلف خانه یا فضاهای بزرگ اداری نصب شده و با اتصال به یکدیگر، سعی می‌کنند یک وای‌فای قوی و یکسان را در همه نقاط فراهم کنند. 

شرکت دی‌لینک طی مراسم خبری، محصولات جدید سال ۲۰۱۷ را معرفی کرد که مهم‌ترین و خبرسازترین محصول، Covr DKt-883 بود. این محصول یک سیستم مش وای‌فای شامل یک روتر بی‌سیم و یک توسعه‌دهنده بی‌سیم است. 

روتر بی‌سیم به نام DIR-883 در رده AC2600 با فناوری MU-MIMO و چهار آنتن خارجی است. روی فرکانس ۵ گیگاهرتز سرعت ۱.۷۳۳ مگابیت و روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز سرعت ۸۰۰ مگابیتی دارد. از چهار درگاه شبکه اترنت یک گیگابیتی و چهار آنتن پرقدرت برای ارسال سیگنال‌های رادیویی به سوی توسعه‌دهنده‌ها سود می‌برد. 

در کنار این روتر، سیستم مش وای‌فای دی‌لینک شامل یک توسعه‌دهنده AC1300 به نام DAP-1655 است. این محصول از MIMO2x2 سود برده و روی فرکانس ۵ گیگاهرتز سرعت ۸۶۷ مگابیت و روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز سرعت ۴۰۰ مگابیتی دارد. این توسعه‌دهنده هم دو درگاه شبکه اترنت دارد و به طور کامل با روتر بی‌سیم Covr سازگار و پیکربندی می‌شود تا امواج روتر اصلی را دریافت و دوباره تقویت و بازنشر کند. 

دی‌لینک می‌گوید این سیستم در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد و قیمت آن ۴۰۰ دلار برای یک روتر و یک توسعه‌دهنده است. مشتری می‌تواند تعداد بیشتری توسعه‌دهنده برای پوشش دادن نقاط بیشتری از خانه خود خریداری کند.

مش وای‌فای دی‌لینک می‌تواند یک خانه ۸۰۰ متری را به طور کامل زیر پوشش وای‌فای قوی ببرد. 

 

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‌توانید اینجا کلیک کنید. 

 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟