با میان رده‌های باکیفیت و جدید سامسونگ آشنا شوید
نسخه 2017 سری محصولات گلکسی A سامسونگ معرفی شدند
پس از موفقیت‌هایی که نسخه 2016 سری محصولات گلکسی A سامسونگ برای این شرکت کره‌ای به همراه داشت، حال سامسونگ به طور رسمی از نسخه 2017 این سری از محصولاتش رونمایی کرده است. این سری از اسمارت‌فون‌های سامسونگ هم شامل سه گوشی گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 می‌شوند. با سایت شبکه همراه باشید تا مرور دقیق‌تری بر مشخصات این سه محصول داشته باشیم.

مدتی بود که شایعات زیادی در رابطه با نسخه 2017 سری محصولات گلکسی A سامسونگ منتشر می‌شد. بنابراین کاملا مشخص بود که سامسونگ به زودی از این محصولات رونمایی می‌کند. حال غول کره‌ای صنعت موبایل ساعاتی پیش رسما از نسخه 2017 سری محصولات گلکسی A خود پرده‌برداری کرد. سامسونگ با رونمایی از این محصولات اشاره کرده که قصد داریم مطمئن شویم مشتریان ما به پیشرفته‌ترین اسمارتفون‌های موجود دسترسی پیدا می‌کنند!

مطلب پیشنهادی

مانیتورهای خمیده سامسونگ به CES 2017 می‌آیند
سامسونگ کلکسیون صوتی و تصویری خود را تکمیل کرد!

سری جدید و 2017 گوشی‌های گلکسی A سامسونگ از بدنه‌ای تمام فلزی بهره می‌برند و پنل پشتی آن‌ها توسط شیشه محافظ پوشانده شده است. این سری از گوشی‌های سامسونگ شامل سه گوشی Galaxy A3 2017، Galaxy A5 2017 و Galaxy A7 2017 می‌شوند. دکمه هوم هر سه دستگاه مانند قبل در بخش زیرین صفحه نمایش تعبیه شده و هر سه گوشی نامبرده شده از استاندارد ضد آب IP68 بهره‌مند هستند.

این سه گوشی به قابلیت "نمایشگر همیشه روشن" یا همان "Always On Display" سامسونگ هم مجهز هستند و از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی می‌کنند. ضمنا نسخه 2017 هر سه گوشی هوشمند گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 سامسونگ به اسکنر اثر انگشت کاربر تجهیز شده‌اند. حال بیایید نگاه دقیق‌تری به مشخصات فنی هر یک از این سه گوشی هوشمند داشته باشیم.

از نسخه 2017 گوشی هوشمند گلکسی A3 شروع می‌کنیم. این گوشی از صفحه نمایشی 4.7 اینچی بهره می‌برد که وضوح تصویر اچ‌دی یا 1280 در 720 پیکسل را ارائه می‌کند. پنل نمایشگر آن از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) بوده و پردازنده مرکزی دستگاه هشت هسته‌ای در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند ضمن پشتیبانی از اتصال LTE Cat 6 به طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید 6 مارشمالو بهره می‌برد. دوربین اصلی و سلفی آن هم به ترتیب از سنسورهایی 13 و 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند. دستگاه به پورت اتصال یو‌اس‌بی نوع سی (USB Type C) مجهز بوده و رمی 2 گیگابایتی را ارائه می‌کند. حافظه داخلی آن هم به طور پیش‌فرض 16 گیگابایتی فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را به همراه دارد. ضخامت بدنه این گوشی 7.9 میلی‌متر بوده و باتری آن 2350 میلی‌آمپر ساعتی است.

در سمت مقابل نسخه 2017 گوشی هوشمند گلکسی A5 از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل و از نوع سوپر آمولد بهره می‌برد. این گوشی هوشمند هم از اتصال LTE Cat 6 پشتیبانی به عمل آورده و سیستم‌عامل اندروید 6 مارشمالو بر روی آن نصب است. پردازنده مرکزی این گوشی هوشمند هم هشت هسته‌ای است و دوربین اصلی و سلفی آن از دو سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند. بنابراین این گوشی برای علاقمندان به عکس‌برداری سلفی محصول بسیار مناسبی خواهد بود. دستگاه به پورت اتصال یواس‌بی نوع سی مجهز شده و رم آن ظرفیت 3 گیگابایتی دارد. همچنین حافظه داخلی نسخه 2017 گوشی گلکسی A5 سامسونگ ظرفیت 32 گیگابایتی را ارائه می‌کند. ضخامت بدنه آن 7.9 میلیمتر است و باتری دستگاه ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد.

اما نسخه 2017 گوشی هوشمند گلکسی A7 سامسونگ در واقع بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین گوشی این مجموعه محسوب می‌شود. این محصول به صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی و از نوع سوپر آمولد مجهز است. دستگاه از اتصال LTE Cat 6 پشتیبانی می‌کند و سیستم‌عامل اندروید 6 مارشمالو به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است. پردازنده مرکزی دستگاه هشت هسته‌ای بوده و دوربین اصلی و سلفی آن از دو سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند. رم این گوشی هوشمند هم ظرفیت 3 گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آن به طور پیش‌فرض ظرفیت 32 گیگابایتی را ارائه می‌کند. ضخامت بدنه نسخه 2017 گوشی هوشمند گلکسی A7 سامسونگ هم 7.9 میلی‌متر است و باتری آن ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعتی دارد.

سامسونگ در رابطه با زمان عرضه نسخه 2017 سری محصولات گلکسی A7 اشاره‌ای به اوایل ماه ژانویه (همین ماه) کرده است. بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که به تدریج شاهد عرضه این سری از محصولات سامسونگ در بازارهای جهانی باشیم. متاسفانه در رابطه با قیمت قطعی این سه گوشی هوشمند اطلاعات دقیقی ارائه نشده است، اما بدون تردید در آینده نزدیک شاهد مشخص شدن این موضوع خواهیم بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟