نمایشگر بدون حاشیه و با قابلیت اسکن اثر انگشت
جدیدترین رندرهای گلکسی اس 8 منتشر شدند + گالری عکس
به تازگی شاهد انتشار جدیدترین رندرهای منتسب به گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ بودیم. در این رندرهای صفحه نمایش بدون حاشیه و احتمالا مجهز به قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر به وضوح مشاهده می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

گلکسی اس 8 سامسونگ یکی از محصولاتی است که برای رونمایی از آن لحظه‌شماری می‌کنیم. این گوشی هوشمند باید به قدری جذاب و قدرتمند باشد که بتواند مشکلات ایجاد شده برای فبلت گلکسی نوت 7 را از یاد کاربران ببرد. ظاهرا سامسونگ هم به سختی در تلاش است تا به این رویه جامه عمل بپوشاند.

مطلب پیشنهادی

نوکیا با معرفی دو گوشی قدرتمند سال 2017 را آغاز می‌کند + گالری عکس

به تازگی شاهد انتشار جدیدترین رندرهای منتسب به گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ بودیم. در این رندرهای جذاب، صفحه نمایش بدون حاشیه و مجهز به قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر به وضوح قابل مشاهده است. در این رندرها تقریبا کل پنل جلویی گوشی توسط نمایشگر آن پوشانده شده است. و خبری از دکمه فیزیکی هوم (Home) در زیر نمایشگر وجود ندارد.

پیش‌بینی می‌کنیم که گلکسی اس 8 سامسونگ به نمایشگری با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل و از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) مجهز شود. احتمالا دستگاه از نظر تراشه در دو نسخه مختلف اسنپدراگونی و اگزینوسی روانه بازار می‌شود و رم دستگاه ظرفیت 6 گیگابایتی خواهد داشت. در نظر داشته باشید که تصاویر منتشر شده رندرهای احتمالی گلکسی اس 8 هستند بنابراین به هیچ عنوان نمی‌توان مدعی شد که قطعا طراحی نهایی گلکسی اس 8 سامسونگ به این صورت است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟