بازگشت نوکیا در نمایشگاه MWC رسمی می‌شود
نوکیا با یک گوشی اندرویدی بسیار ارزان به MWC 2017 می‌آید!
نوکیا برای "کنگره جهانی موبایل 2017" یا همان نمایشگاه MWC 2017 برنامه‌ریزی دقیقی دارد. انتظار داشتیم که نوکیا در این رویداد شرکت به عمل آورده و در رابطه با بازگشت خود به صنعت موبایل صحبت کند، اما ظاهرا موضوع تنها به اینجا ختم نمی‌شود! احتمالا نوکیا در جریان نمایشگاه MWC 2017 از اولین گوشی اندرویدی خود با تجهیز به سیستم‌عامل اندروید 7 نوقا رونمایی می‌کند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

نوکیا چندی پیش مراسمی را به طور رسمی برگزار کرد و در جریان آن عنوان داشت که در سال 2017 باز دیگر به صنعت موبایل باز می‌گردد. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را می‌توانید در مقاله "بازگشت نوکیا به صنعت موبایل رسما تایید شد!" مطالعه کنید. با توجه به اینکه نوکیا اعلام کرده بود که در نمایشگاه MWC 2017 یا همان "کنگره جهانی موبایل 2017" شرکت می‌کند، پیش‌بینی می‌شد که در جریان این رویداد صحبت‌های بیشتری در مورد برنامه‌ریزی نوکیا به منظور بازگشت به صنعت موبایل ارائه شود. حال به نظر می‌رسد که موضوع به همین امر ختم نمی‌شود!

مطلب پیشنهادی

با گران‌ترین گوشی‌های دنیا آشنا شوید!
۱۰ گوشی گران و فانتزی دنیا در سال ۲۰۱۶

بنا به تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا نوکیا قصد دارد که گوشی هوشمند جدید خود با کد اختصاصی Nokia D1C را به نمایشگاه MWC 2017 آورده و در جریان این رویداد به معرفی آن بپردازد. گفته شده که این گوشی هوشمند به عنوان اولین گوشی رسمی برند نوکیا با تجهیز به سیستم عامل اندروید 7 نوقا معرفی می‌شود.

طی چند ماه اخیر شایعات زیادی در مورد گوشی هوشمند نامبرده شده منتشر شده بود اما اشاره‌ دقیقی به زمان عرضه آن نمی‌شد و همواره پیش‌بینی می‌کردیم که در سال 2017 شاهد معرفی آن باشیم. حال می‌دانیم که احتمالا نمایشگاه MWC 2017 مکان رونمایی از گوشی اندرویدی نوکیا D1C خواهد بود. طبق گزارش سایت Nokia Power User، گوشی هوشمند نامبرده شده از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه مختلف می‌شود. نسخه مجهز به رم 2 گیگابایتی آن با قیمت 150 دلار معرفی می‌شود و احتمالا نسخه‌ای دیگر از این محصول با تجهیز به رم 3 گیگابایتی و قیمت 200 دلار روانه بازار خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود که گوشی هوشمند نوکیا D1C از صفحه نمایشی 5 یا 5.5 اینچی با وضوح تصور 1920 در 1080 پیکسل بهره‌مند می‌شود. تراشه آن اسنپدراگون 430 کوالکام خواهد بود و دوربین اصلی دستگاه از ساختار دوبل و دو سنسور 16 و 13 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌شود. دوربین سلفی گوشی نامبرده شده هم متشکل از سنسوری 8 مگاپیکسلی است. بنابراین کاملا مشخص است که نوکیا قصد دارید در اولین قدم خود از گوشی هوشمند اندرویدی مقرون به صرفه‌ای رونمایی کند.

حتما می‌دانید که نمایشگاه MWC 2017 یا همان کنگره جهانی موبایل سال 2017 در اواخر ماه فوریه آغاز می‌شود. حضور نوکیا در این رویداد می‌تواند یکی از جالب‌ترین اتفاق‌های آن محسوب شود. به نظر شما آیا گوشی هوشمند نوکیا D1C در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟