همزمان بازی کنید و پز دهید
کامپیوتر گیمینگ سه تیغه CyberPower
واقعیت آن اس که ما کامپیوتر گیمینگ را صرفا برای لذت بازی نمی‌خریم و گاهی کمی هم پرستیژ و ظاهر آن برای‌مان اهمیت دارد. حالا کامپیوتر گیمینگ سه تیغه CyberPower ساخته شده تا بتوانیم از این حیث هم فخرفروشی کنیم!

1606683296_1_0.gif

 می‌توانید یک کامپیوتر گیمینگ را با نمایشگرهای منحنی و چراغ‌های درخشان تجهیز کنید تا خودی نشان دهد اما اگر فکر کنید به اندازه کافی چشم‌گیر نیستند چه باید کرد؟ CyberPower فکر می‌کند جواب شما را یافته باشد. این شرکت به تازگی شروع به پذیرفتن سفارش برای Trinity کرده است؛ ماشین گیمینگ غیرعادی‌ که کیس را به سه تیغه برای پردازنده، گرافیک و ذخیره‌ساز تقسیم کرده است. به گفته شرکت سایبرپاور، این طراحی سه‌قسمتی هم زیباست و هم کارآمد. این تقسیم غیر معمول از گرم شدن هر بخش توسط بخش دیگر جلوگیری می‌کند و بنابراین کارت ویدیو نمی‌تواند پردازشگر را داغ کند. 

این سری با Trinity 100 و قیمت نسبتا پایین 955 دلار شروع می‌شود که پردازشگر AMD A10، هشت گیگابایت رم، گرافیک GeForce GTX 750 Ti و ذخیره‌ساز کومبو شامل SSD صد و بیست گیگابایتی و هارد درایو یک ترابایتی در خود دارد. با وجود این، شما می‌توانید به سراغ مدل‌های سطح بالاتر و پیش‌ساخته بروید (حداکثر پردازشگر Intel Core i7 و گرافیک GeForce GTX 970) یا اگر به دنبال بهترین کارایی هستیدٰ می‌توانید ارتقاهای پیشرفته‌ای مثل کارت Titan X را سفارش دهید. این کامپیوتر قطعا ارزان‌ترین ماشین گیمینگ نیست اما در این شکی نیست که می‌تواند به اندازه کافی هیجان‌انگیز و جذاب باشد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟