وعده‌های جدید برای اینترنت اشیا
60 درصد شارژ بیشتر پوشیدنی‌ها با فناوری جدید ARM
ARM قصد دارد تا با استفاده از فناوری جدید بلوتوث که ادعای ارائه 60 درصد باتری بیشتر دارد به کمک دستگاه‌های اینترنت اشیاء بیاید.

1606683296_1_0.gif

ARM برای تحقق بخشیدن به این فناوری جدید با دو شرکت Sunrise Micro Devices و Wicentric همکاری می‌کند تا بنیان برند Cordio را شکل دهند. Cordio روی توسعه فناوری کم‌مصرف امواج رادیویی IP برای دستگاه‌های پرمصرف مثل گجت‌های پوشیدنی تمرکز دارد.

عنوان Cordio از محصولات کم‌مصرف بی‌سیم Cordio از شرکت Sunrise Micro Devices برگرفته شده است که شامل طیفی از امواج رادیویی Bluetooth 4.0 CMOS می‌شود. از سوی دیگر، Wicentric نرم‌افزار هوشمند بلوتوث را برای امواج رادیویی sub-volt تولید می‌کند.

ARM در مورد اینترنت اشیاء مصمم است

شرکت‌هایی که از فناوری کم‌مصرف امواج رادیویی IP شرکت ARM استفاده می‌کنند، می‌توانند شاهد افزایش 60 درصدی میزان شارژ باتری باشند. این افزایش مدیون عملکرد sub-volt است که امکان کار با جریان زیر یک ولت را فراهم می‌کند و نیروی کمتری از باتری ‌مصرف می‌کند. 

ARM در شش ماه گذشته و پس از معرفی پلتفورم جدید و سیستم‌عامل رایگان که حول محور استانداردهای باز ساخته شده و امنیت، پروتکل‌ها و استاندارها را در یک پلتفورم یک‌پارچه گرد هم می‌آورد، اینترنت اشیاء را خیلی جدید گرفته است. ARM این فعالیت‌ها را با خرید Offspark تکمیل کرده است تا داشته‌های امنیتی اینترنت اشیاء خود را تقویت کند. به طور کلی ARM  آماده است تا نقش بزرگی در سال‌های آتی در این حیطه ایفا کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟