نگاهی به مشخصات فنی گوشی هوآوی میت 9 لایت داشته باشید
نسخه لایت فبلت هوآوی میت 9 رونمایی شد + گالری عکس
پس از معرفی رسمی فبلت هوآوی میت 9، حال این شرکت چینی از نسخه لایت محصول مورد نظر رونمایی کرده است. هوآوی میت 9 لایت (Huawei Mate 9 Lite) در واقع نسخه‌ای از فبلت میت 9 است که قیمت مقرون به صرفه‌تر و مشخصات فنی ضعیف‌تری را نسبت به نسخه اورجینال این فبلت ارائه می‌کند.

1606683296_1_0.gif

شرکت هوآوی که هم اکنون سومین برند بزرگ تولید کننده گوشی در دنیا است، امروز از نسخه لایت فبلت هوآوی میت 9 خود پرده‌برداری کرد. اگر به خاطر داشته باشید، هوآوی چندی پیش از نسخه اصلی، نسخه پورشه دیزاین و نسخه پرو این فبلت رونمایی کرده بود و حال نسخه چهارم آن با نام اختصاصی هوآوی میت 9 لایت معرفی شده است. 

مطلب پیشنهادی

بازگشت نوکیا به صنعت موبایل رسما تایید شد!
نوکیا در سال 2017 به عرضه گوشی‌های برند خود می‌پردازد

فبلت هوآوی میت 9 لایت در واقع نسخه مقرون به صرفه‌تر فبلت هوآوی میت 9 به شمار می‌رود که از نظر مشخصات فنی در مقایسه با این محصول کمی ضعیف‌تر است. به صورت کلی می‌توان مدعی شد که گوشی هوآوی میت 9 لایت یک محصول اندرویدی میان‌رده محسوب می‌شود. این فبلت به طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره می‌برد و رابط کاربری EMUI 4.1 هوآوی بر روی آن نصب و راه‌اندازی شده است. حتما می‌دانید که سه نسخه پیشین این فبلت به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا بهره‌مند بودند.

فبلت هوآوی میت 9 لایت از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا به اصطلاح فول اچ‌دی بهره می‌برد و سیستم روی چیپ (SoC) کرین 655 هوآوی با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و فرکانس کاری 2.1 گیگاهرتز در این محصول بکار گرفته شده است. این موضوع در حالی است که نسخه‌ اصلی فبلت هوآوی میت 9 از تراشه قدرتمندتر کرین 960 بهره می‌برد.

رم نسخه لایت فبلت هوآوی میت 9 ظرفیت 3 گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آن به طور پیش‌فرض 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته شرکت هوآوی اشاره کرده که نسخه‌ای مجزا از فبلت هوآوی میت 9 لایت با تجهیز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی هم در آینده نزدیک روانه بازار می‌شود. دوربین اصلی فبلت هوآوی میت 9 لایت مانند نسخه اورجینال این محصول از ساختار دوگانه بهره می‌برد اما سنسورهایی که در آن به کار گرفته شده‌اند از نوع لایکا (Leica) نبوده و به ترتیب وضوح 12 و 2 مگاپیکسلی دارند. دوربین سلفی گوشی هوشمند هوآوی میت 9 لایت هم از سنسوری 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

باتری فبلت هوآوی میت 9 لایت ظرفیت 3340 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند و دستگاه به اسکنر اثر انگشت کاربر هم مجهز است. اسکنر اثر انگشت فبلت هوآوی میت 9 لایت در پنل پشتی آن و درست زیر لنز دوربین دوگانه محصول تعبیه شده است. شرکت هوآوی ضمن رونمایی از این گوشی هوشمند اشاره داشته که این محصول از نظر تنوع رنگی شامل سه نسخه با رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای می‌شود. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این نسخه از فبلت هوآوی میت 9 ارائه نشده است اما مطمئنا هوآوی این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار می‌کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟