منتظر آیپد پرو مجهز به نمایشگر "بدون حاشیه" اپل باشید!
اپل سال آینده از سه آیپد جدید رونمایی می‌کند
طبق تازه‌ترین پیش‌بینی‌های انجام شده، ظاهرا اپل سال آینده از سه آیپد جدید رونمایی می‌کند. معرفی آیپدهای جدید اپل به احتمال زیاد در ماه مارس (March) سال 2017 انجام می‌شود. در ادامه مقاله جزئیات دقیق‌تری در رابطه به سه آیپد جدید اپل خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم، بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

آیپدهای اپل همواره از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین تبلت‌های موجود در دنیا بوده‌اند. هاپل هر سال از نسخه‌های جدید آیپدهایش رونمایی می‌کند و کاربران زیادی برای معرفی آیپدهای اپل لحظه‌شماری می‌کنند. طبق تازه‌ترین گزارش‌هایی که از سوی منبع تحلیلگر بارکلیز (Barclays) ارائه شده است، به نظر می‌رسد که اپل سال آینده از سه آیپد جدید رونمایی خواهد کرد.

معرفی آیپدهای جدید اپل در ماه مارس صورت می‌پذیرد و در این سه محصول سبک‌های جالب توجهی را شامل می‌شوند. ظاهرا اپل قصد دارد که یک آیپد مجهز به نمایشگر 10.9 اینچی و "بدون حاشیه" یا همان "Bezel-less" را معرفی کند. این آیپد از نظر ابعاد هم اندازه با آیپد ایر 9.7 اینچی اپل است اما به دلیل تجهیز به نمایشگر بدون حاشیه، از صفحه نمایشی 10.9 اینچی بهره‌مند می‌شود.

همچنین گفته شده که اپل در ماه مارس سال 2017 از دو آیپد پرو هم پرده‌برداری می‌کند که به ترتیب از صفحه نمایش‌های 9.7 اینچی و 12.9 اینچی بهره‌مند می‌شوند. نکته جالب توجه در رابطه با آیپد پرو 9.7 نامبرده شده مربوط به رده بالا نبودن آن و عرضه این محصول به قیمتی مقرون به صرفه می‌شود! ظاهرا اپل قصد دارد که برخلاف همیشه یک محصول مقرون به صرفه را روانه بازار کند! طبق گزارش منبع تحلیلگر بارکلیز، آیپد پرو 9.7 اینچی اپل علیرغم در بر داشتن عبارت "پرو" (Pro) به معنای پیشرفته در نام خود، یک آیپد میان رده خواهد بود که با قیمت رقابتی روانه بازار می‌شود.

در سمت مقابل آیپد پرو 12.9 اینچی نامبرده شده محصولی قدرتمند خواهد بود که نمایشگر آن از تکنولوژی True Tune بهره‌مند می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد که سال آینده اپل از سه آیپد جدید رونمایی کند. در این بین اشاره شده که اپل در ماه مارس سال 2017 از آیپد مینی جدیدی پرده‌برداری نخواه کرد! بنابراین به احتمال زیاد سال آینده شاهد معرفی هیچ آیپد مینی جدیدی از سوی شرکت اپل نخواهیم بود.

با توجه به اینکه اپل به احتمال زیاد سال آینده از صفحه نمایش‌های OLED در آیفون‌هایش استفاده می‌کند، پیش‌بینی می‌کنیم که نمایش آیپد 10.9 اینچی و "بدون حاشیه" این شرکت هم از نوع آمولد (AMOLED) باشد. شاید اپل اسکنر اثر انگشت دستگاه را هم از بدنه آن جدا کند و صفحه نمایش آیپد 10.9 اینچی خود را با قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر ارائه نماید. البته باید اشاره کنیم که این موضوع به طور مستقیم از سوی منبع تحلیلگر بارکلیز مورد اشاره قرار نگرفته و به حقیقت پیوستن آن در حد یک حدس و گمانه‌زنی است.

بنابراین دو موضوع جالب به واسطه اطلاعاتی که ارائه شده قابل درک است. اولی موضوع جالب توجه مربوط به عرضه آیپد 10.9 اینچی مجهز به نمایشگر "بدون حاشیه" اپل می‌شود و موضوع دوم مربوط به احتمال عرضه یک آیپد پرو مقرون به صرفه از سوی شرکت اپل است. متاسفانه هنوز اپل در رابطه با این موضوع هیچ اطلاعات رسمی ارائه نکرده است. نظر شما در رابطه با این موضوع چگونه است؟ آیا سرانجام شاهد عرضه محصولی مقرون به صرفه از سوی اپل خواهیم بود؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟