منتظر آیپد مجهز به نمایشگر با قابلیت اسکن انگشت کاربر باشید
آپید پرو جدید اولین محصول بدون دکمه هوم اپل خواهد بود!
به نظر می‌رسد که اولین محصول آی‌او‌اسی که دکمه هوم (Home) آن حذف شده و قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر آن به نمایشگر دستگاه اضافه می‌شود، آیپد پرو 10.9 اینچی جدید اپل خواهد بود! با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مدت‌ها است که شایعات و خبرهای زیادی در رابطه با تلاش اپل به منظور حذف دکمه هوم (Home) از بخش زیرین آیفون‌ها منتشر می‌شود. طبق این گزارش‌ها، احتمالا اپل قصد دارد که دکمه هوم را از آیفون‌های آینده‌اش حذف کند و نمایشگر این محصولات را قادر به اسکن اثر انگشت کاربر کند. این موضوع سبب می‌شود که نسبت تصویر به بدنه آیفون‌های آینده اپل بیشتر شده و صفحه نمایش این محصولات در عین بزرگ‌تر شدن، تاثیری بر روی ابعاد گوشی نداشته باشند.

مطلب پیشنهادی

99 درصد شارژرهای تقلبی اپل خطرناک هستند + راهنمای خرید شارژر مطمئن
مراقب باشید؛ خطر در کمین گوشی‌های شما است

حال و طبق گزارش سایت 9toMac، به نظر می‌رسد که آیفون‌های سال 2017 اپل اولین محصولاتی نخواهند بود که دکمه هوم از ساختار آن‌ها حذف می‌گردد! طبق گزارش این منبع، اپل قصد دارید که دکمه هوم را از بدنه آیپد پرو 10.9 اینچی خود حذف نموده و صفحه نمایش این محصول را مجهز به قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر کند. این موضوع به آن معناست که آیپد پرو 10.9 اینچی اپل رسما اولین محصول آی‌اواس بدون دکمه هوم و مجهز به نمایشگر با قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر خواهد بود.

پیش‌بینی شده که حاشیه‌های نمایشگر آیپد پرو 10.9 اینچی اپل بسیار باریک‌تر از نسخه‌های پیشین باشند و حذف دکمه هوم از پنل جلویی دستگاه سبب شود که صفحه نمایش 10.9 اینچی آن در طول و عرض یکسان با آیپد پرو 9.7 اینچی اپل جای بگیرد. به بیان دیگر آیپد پرو 10.9 اینچی اپل از طول و عرض مشابه با آیپد پرو 9.7 اینچی بهره‌مند می‌شود اما صفحه نمایش آن به مراتب بزرگ‌تر است.

در سمت مقابل پیش‌بینی می‌کنیم که تجهیز نمایشگر آیپد پرو 10.9 اینچی اپل به لایه‌ای که بتواند نقش اسکنر اثر انگشت کاربر را ایفاء کند، منجر به افزایش ضخامت بدنه آن شود. گفته شده که بدنه آیپد پرو 10.9 اینچی اپل احتمالا ضخامتی معادل با 7.9 میلیمتر را ارائه می‌کند. این ضخامت دقیقا برابر با ضخامت بدنه آیپد ایر اورجینال سال 2013 اپل است. در این بین برخی از افراد عقیده دارند که ممکن است آیپد پرو 10.9 اینچی اپل به یک باتری بزرگ‌تر و با ظرفیت بیشتر هم مجهز شود.

نکته دیگری که لازم می‌دانیم به آن اشاره کنیم، مربوط به اندازه صفحه نمایش آیپد پرو جدید اپل می‌شود. علیرغم اینکه ما این آیپد را 10.9 اینچی خطاب می‌کنیم، برخی از منابع خبری پیش از این عنوان داشته‌اند که احتمال تجهیز آیپد پر جدید اپل به نمایشگر 10.5 یا حتی 10.1 اینچی هم وجود دارد. با این حال این مسئله چندان حائز اهمیت نیست و تفاوت محسوسی بر روی اصل ماجرا ندارد.

پیش‌بینی می‌کنیم که اپل طی شش ماه نخست سال 2017 از آیپد پرو جدید خود که احتمالا 10.9 اینچی است رونمایی کند. با توجه به اینکه آیفون‌های سال آینده اپل احتمالا طی اواخر سال 2017 معرفی می‌شوند، بنابراین با فرض صحیح بودن خبرهای اخیر باید بگوییم که آپید پرو جدید اولین محصول بدون دکمه هوم و مجهز به نمایشگر با قابلیت اسکن اثر انگشت اپل خواهد بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟