Intel Compute Stick؛ یک کامپیوتر قوطی کبریتی
پیش‌فروش مینی‌کامپیوتر اینتل آغاز شد
اینتل سال گذشته Compute Stick را معرفی کرد. حالا این مینی کامپیوتر که به اندازه یک قوطی کبریت است، برای پیش‌فروش در دسترس عموم قرار گرفته است. با استفاده از آن شما می‌توانید HDTV خود را به یک کامپیوتر رومیزی با سیستم‌عامل ویندوز 8.1 یا لینوکس بدل کنید.

1606683296_1_0.gif

Intel Compute Stick یک کامپیوتر فوق کوچک و قدرتمند است که به شما امکان می‌دهد تا آن را همراه خود به هرجایی ببرید. این کامپیوتر کوچک از یک پردازشگر Atom چهار هسته‌ای 64 بیتی اینتل قدرت می‌گیرد و با 2 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت ذخیره‌ساز داخلی و یک کارت‌خوان microSD داخلی همراه است تا عملکرد و فضای ذخیره‌سازی بالایی را در یک حجم کوچک برایتان به ارمغان بیاورد. علاوه بر این‌ها، یک خروجی HDMI به شما امکان می‌دهد تا آن را به هر HDTV با پشتیبانی HDMI متصل کنید، همچنین پورت USB 2.0 آن با دستگاه‌های USB مختلف مثل موس و صفحه‌کلید بی‌سیم، هاب USB و غیره کار می‌کند.

Intel Compute Stick سیستم‌عامل ویندوز 8.1 را روی خود دارد و مشخصات فنی آن امکان ارتقا به ویندوز 10 را نیز فراهم می‌کند. درحال حاضر این کامپیوتر کوچک با قیمتی معادل 149.99 دلار برای پیش‌فروش در دسترس است و از سایت‌ رسمی اینتل و فروشگاه Newegg قابل سفارش است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟