هزار اپلیکیشن منتظر عرضه رسمی
آغاز پیش‌فروش رسمی Apple Watch
در حالی که پیش‌فروش رسمی ساعت هوشمند اپل شروع شده است، مدیرعامل این شرکت اطلاعاتی را در این خصوص اعلام کرد. وی در متنی که برای کارمندان اپل منتشر شده است گفته است: «به تمامی کسانی که به سختی در سال‌های گذشته کار کرده‌اند تا این محصول به دست مشتریان برسد تبریک می‌گویم.» او در این متن اعلام کرده است که تاکنون بیش از هزار اپلیکیشن مخصوص ساعت اپل به اپ استور ارسال شده است.

1606683296_1_0.gif

این اتفاق تنها پس از چهار روز از پذیرش رسمی اپلیکیشن‌های ساعت اپل توسط اپ‌استور صورت گرفته است و تعداد اپلیکیشن‌هایی که به اپ‌استور ارسال می‌شوند، هر روز افزایش می‌یابد. البته، تیم کوک نامی از اپلیکیشن‌هایی که برای تائید اپل به اپ‌استور ارسال شده‌اند نبرده است و بعید است که همه این اپلیکیشن‌ها برای فروش در اپ‌استور تائید شوند.

از سوی دیگرمدیرعامل اپل اعلام کرده است  کارمندان این شرکت می‌توانند برخی از مدل‌های ساعت اپل را با 50 درصد تخفیف خریداری کنند. براین اساس همه کارمندان اپل می‌توانند هر یک از مدل‌های Apple Watch یا Apple Watch Sport را در قالب برنامه خرید کارمندان، با نصف قیمت  یا 550 دلار تخفیف برای مدل Apple Watch Edition تهیه کنند. مدل Apple Watch Edition حدود ده هزار  دلار قیمت خواهد داشت و بعید است که تعداد زیادی از کارمندان اپل توانایی خرید آن را داشته باشند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟