سال 2019، سال رکوردزنی دستگاه‌های پوشیدنی در بازار جهانی
بهترین و داغ‌ترین دستگاه‌های پوشیدنی سال 2019 را بشناسید
از دستگاه‌های شنیدنی مانند Powerbeats Pro شرکت اپل گرفته تا عینک‌های واقعیت افزوده X2 شرکت ThirdEye، باید اذعان کرد که داغ‌ترین پوشیدنی‌های سال 2019 طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها و روش‌ها را شامل می‌شوند و نشان می‌دهند که چگونه فناوری می‌تواند به انسان افزوده شود.آنچه در این مطلب می‌خوانید 9 مورد از داغ‌ترین دستگاه‌های پوشیدنی سال 2019 است.

1606683296_1_0.gif

سال 2019 سال فوق‌العاده‌ای برای پوشیدنی‌ها بود. تعداد دستگاه‌های عرضه شده به بازار به رکورد جدیدی در سه ماهه سوم سال 2019 رسید. آنطور که IDC گزارش می‌دهد فروش پوشیدنی‌ها با افزایش خیره‌کننده 94.6 درصدی به تعداد 84.5 میلیون دستگاه در سراسر دنیا رسید.

این انفجار در بازار پوشیدنی‌ها تا حد زیادی به محبوبیت بی‌سابقه شنیدنی‌هایی مانند اپل ایرپاد مربوط می‌شود. این دسته جدید از فناوری‌ پوشیدنی‌ها نیمی از بازار را در سه ماهه سوم سال گذشته شامل شده است. بعد از آن، دستبندها و ساعت‌های هوشمند در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید 9 مورد از داغ‌ترین دستگاه‌های پوشیدنی سال 2019 از Powerbeats Pro شرکت اپل گرفته تا عینک‌های واقعیت افزوده X2 شرکت ThirdEye می‌شود.

بهترین و داغ‌ترین دستگاه‌های پوشیدنی سال 2019

1- Apple Powerbeats Pro

Apple Powerbeats Pro

دستگاه پوشیدنی Apple Powerbeats Pro که توسط برند "بیتس" متعلق به اپل ساخته شده یک جفت رده بالا از ایربادها است که قدرت و صدایی متوازن را به کاربر ارائه می‌دهد. از نظر دستیار صوتی، ایربادها با اپل سیری یکپارچه‌سازی شده‌اند و کاربر با گفتن جمله "Hey Siri" می‌تواند این دستیار صوتی را فعال کند بدون آنکه نیازی به لمس گوشی آیفون خود داشته باشد. ایربادها بیرون آمدن از گوش را به‌طور خودکار تشخیص می‌دهند و موسیقی در حال پخش را متوقف می‌کنند تا زمانی‌که دوباره داخل گوش قرار بگیرند. قیمت خرده‌فروشی این پوشیدنی 249.95 دلار است.

2- Apple Watch Series 5

Apple Watch Series 5

آخرین ساعت هوشمندی که اپل معرفی کرد Apple Watch Series 5 است. در این مدل بهینه‌سازی‌هایی نسبت به نسل قبل انجام شده، مانند معرفی قابلیت همیشه روشن "رتینا" بدون آنکه باتری مصرف شود. از دیگر امکانات اضافه شده باید به قطب‌نما برای ناوبری بهتر، SOS بین‌المللی برای موارد اضطراری و استفاده از سرامیک و تیتانیوم برای طراحی زیباتر آن اشاره کرد. این دستگاه پوشیدنی با قیمت 399 دلار در دسترس است.

3- Elvie Pump

Elvie Pump

پوشیدنی Elvie Pump اولین پمپ سینه پوشیدنی بدون صدا است که در آن از هیچ لوله یا سیمی استفاده نشده است. این دستگاه از 5 قسمت تشکیل شده و اسمبل و تمیز کردن آن خیلی ساده است. قیمت خرده‌فروشی این دستگاه پوشیدنی 279 دلار است.

4- Form Swim Goggles

Form Swim Goggles

دستگاه پوشیدنی Form Swim Goggles با یک نمایشگر واقعیت افزوده می‌آید که متریک‌های مختلفی را برای شناگران فراهم می‌کند. علاوه بر این، اخیرا شرکت Form که این عینک‌ها را ساخته با شرکت Polar همکاری تازه‌ای را آغاز کرده و مانیتورهای OH1 و +OH1 با متصل شدن به بند این دستگاه ضربان قلب شناگر را مانیتور می‌کنند. عینک Form Swim Goggles با امکان ارتباط از طریق بلوتوث و 16 ساعت عمر باتری 199 دلار قیمت دارد.

5- Fitbit Inspire HR

Fitbit Inspire HR

پوشیدنی Inspire HR از شرکت Fitbit یک ردگیر تناسب اندام است که به‌طور مداوم ضربان قلب را مانیتور می‌کند تا کاربران با استفاده از آن جلسات ورزشی خود را به حد بالاتری برسانند، مراحل خواب خود را شناسایی کنند و روند سوختن کالری را ردگیری کنند. این دستگاه ضد آب می‌تواند شناکردن، پیاده‌روی، دویدن و دوچرخه‌سواری را هم مانیتور کند. قیمت Fitbit Inspire HR صد دلار است.

6- Matrix PowerWatch 2

Matrix PowerWatch 2

ساعت هوشمند جدید شرکت Matrix Industries مدل PoweWatch 2 است که از سلول‌های خورشیدی و گرمای بدن انسان برای شارژ خود استفاده می‌کند. یعنی نیازی نیست تا آن را به منبع برق وصل کنید. این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود نمایشگر رنگی جدید، امکان ارتباط از طریق GPS و هم‌چنین قابلیت مانیتور ضربان قلب را اضافه کرده است. قیمت این ساعت هوشمند 499 دلار است.

7- Nubia Alpha

Nubia Alpha

ساعت هوشمند Nubia Alpha با ظاهری بسیار زیبا دارای نمایشگر OLED چهار اینچی تاشو و انعطاف‌پذیر است که دور مچ بسته می‌شود. کاربران با استفاده از قابلیت کنترل با حرکت دست آن می‌توانند با تکان دادن دست‌های خود با سیستم‌عامل این ساعت کار کنند. مانیتورینگ تناسب اندام و سلامت، تماس از طریق بلوتوث و یادآوری کننده در لحظه پیامک از دیگر امکانات این ساعت 299 دلاری است.

8- Stryd

Stryd

دستگاه Stryd یک پوشیدنی با هدف کمک به دوندگان است تا بتوانند سطح فشار خود را با استفاده از سنسورهای مختلفی که برای حرکت، دما و رطوبت تعبیه شده بهینه کنند. این پوشیدنی دور کفش دونده بسته می‌شود و می‌تواند بادهایی که از روبرو یا پشت سر می‌وزند را شناسایی کند و یک فیدبک به دونده ارائه دهد. از دیگر امکانات Stryd ردگیری سرعت، حالت دویدن و خستگی بیش از حد است. این پوشیدنی با قیمت 219 دلار در دسترس است.

9- ThirdEye X2 Smart Glasses

ThirdEye X2 Smart Glasses

شرکت ThirdEye مدل X2 را کوچک‌ترین عینک واقعیت تلفیقی دنیا می‌نامد. این عنوان مرهون کوچکی، سبکی و هم‌چنین نمایشگر نازک آن است. این عینک هوشمند دارای زاویه دید 42 درجه است و از یک نمایشگر اچ‌دی با رزولوشن 1280x720 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات آن CPU/GPU به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره است. عینک هوشمند X2 با قیمت 1950 دلار در دسترس است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟