تجهیز آیفون 8 اپل به نمایشگر OLED توسط شرکت شارپ تایید شد!
شرکت شارپ برای آیفون 8 نمایشگر OLED تولید می‌کند
آقای تای جنگ وو (Tai Jeng-wu) مدیرعامل شرکت ژاپنی شارپ (Sharp) به تازگی همکاری این شرکت با اپل به منظور تامین نمایشگرهای OLED مورد نیازش را تایید کرد. بنابراین به احتمال زیاد شایعات پیشین صحت داشته و آیفون 8 اپل به صفحه نمایش OLED مجهز می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مدت‌ها است که شایعات زیادی در رابطه با تجهیز احتمالی آیفون 8 اپل به صفحه نمایش OLED منتشر می‌شود. با پیشرفتی که پنل‌های OLED داشته‌اند به واقع انتظار می‌رفت که اپل به زودی در آینده نزدیک این تغییر را در آیفون‌هایش ایجاد کند. با وجود اینکه شرکت اپل هنوز در رابطه با این موضوع اطلاعات رسمی و دقیقی ارائه نکرده، آقای تای جنگ وو مدیر عامل کمپانی شارپ اشاره مستقیم به این موضوع داشته است!

مطلب پیشنهادی

بهترین تبلت‌های سال 2016 را بشناسید + عکس
معرفی بهترین تبلت‌های کنونی موجود در بازار

بنا به ادعای آقای تای جنگ وو، اپل قصد دارد که برای تامین صفحه نمایش‌های OLED مورد نیازش با شرکت شارپ وارد همکاری شود. این موضوع به آن معنا است که شارپ یکی از تامین کنندگان پنل‌های نمایشگر OLED آیفون‌های آینده اپل و به احتمال زیاد آیفون 8 خواهد بود. آقای تای جنگ وو اشاره کرده که شرکت شارپ سال‌ها است که به طور مستقیم و غیر مستقیم با شرکت اپل همکاری می‌کند. بخش عظیمی پنل‌های نمایشگر LCD محصولات اپل توسط شرکت شارپ تولید می‌شوند و حال قرار است که شاهد ادامه یافتن این روند با تولید نمایشگرهای OLED باشیم.

آقای تای جنگ وو همچنین عنوان کرد که شرکت شارپ در حال تاسیس یک کارخانه جدید و اختصاصی تولید نمایشگرهای OLED در کشور ژاپن است. به صورت کلی جای تعجبی ندارد که اپل برای تامین نمایشگرهای OLED مورد نیازش با شرکت شارپ وارد همکاری شود. با این حال بدون تردید اپل علاوه بر همکاری با شرکت شارپ با کمپانی‌های دیگری هم بدین منظور همکاری خواهد کرد. شرکت سامسونگ به نوان رقیب دیرینه اپل، اولین و بهترین کاندید همکاری با این شرکت محسوب می‌شود.

آیفون 8

سامسونگ در زمینه تولید نمایشگرهای OLED یک شرکت کاملا موفق، درجه یک و شناخته شده است. پیش از این هم بارها و بارها خبرهایی در رابطه با احتمال همکاری سامسونگ و اپل به منظور تولید نمایشگرهای OLED منتشر شده بود. با توجه به ادعایی که آقای تای جنگ وو داشته، پیش‌بینی می‌کنیم که سرانجام آیفون 8 اپل به پنل نمایشگر OLED مجهز شود. در این بین برخی از کارشناسان عقیده دارند که اپل در آیفون 8 به دلیل 10 ساله شدن آیفون‌هایش تغییراتی فراتر از این اعمال می‌کند!

برخی از کارشناسان بر این باورند که اپل در پی تجهیز آیفون 8 به صفحه نمایش انعطاف‌پذیر نوع OLED است. همچنین گفته می‌شود که به احتمال زیاد پنل جلویی آیفون 8 اپل کاملا توسط صفحه نمایش دستگاه پوشانده می‌شود. در هر صورت هنوز برای تصمیم‌گیری در رابطه با نحوه طراحی آیفون 8 اپل کمی زود است، اما موضوع مشخص این است که به احتمال بسیار زیاد آیفون 8 اپل به صفحه نمایش OLED مجهز می‌شود و شرکت شارپ یکی از تامین کنندگان پنل‌های OLED مورد نیاز اپل خواهد بود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟