آغوش هوشمند سامسونگ برای نوزادان شما
با این حمل‌کننده نوزاد سامسونگ، هر لحظه از سلامت او مطلع شوید
مراقبت و نگهداری از کودکان به ویژه تا سن دو سالگی همواره یکی از دغدغه‌های مادران بوده است. آغوش گرفتن مکرر نوزادان امری غیر قابل اجتناب است که این می‌تواند ریسک آسیب‌ به نوزادان را افزایش دهد. آغوش گرفتن و زمین گذاشتن نوزادان موضوعی است که کار نگهداری از نوزادان را سخت‌تر می‌‌کند، به همین دلیل استفاده از کریرها آغوش‌های آویزی به شدت در میان مادران رواج یافته است. اما آزمایشگاه C-Lab سامسونگ که با هدف ترویج نوآوری و ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات والدین در نگهداری و حمل نوزادان فعالیت می‌کند، به راه‌کارهای جدیدی دست یافته است.

حاصل تحقیقات آزمایشگاه C-Lab، آغوش حمل نوزاد Dr. Macaron (برگرفته از نام یک شیرینی فرانسوی معروف) است که علاوه بر تسهیل حمل نوزاد، روی سلامتی وی نیز نظارت می‌کند. اصلی‌ترین مشکل والدین در هنگام بغل‌کردن نوزادان، فشاری است که بر ستون فقرات آنها وارد می‌شود. از آنجا که نمی‌توان وزن کودکان را تغییر داد، سامسونگ تصمیم گرفته وزن کودک را روی قسمت‌های مختلف بدن، تقسیم کند تا فشاری به بدن وارد نشود. آغوشی دکتر مک‌کارون به یک سیستم تبدیل شونده Hipseat مجهز است که با یک دست می‌توان آن را تنظیم کرد. افزایش ارتفاع صندلی آغوشی موجب تقسیم وزن کودک بر روی تمامی قسمت‌های کتف و شانه حمل‌کننده می‌شود، این موضوع باعث می‌شود تا تمام حواس پدر یا مادر به نوزاد متمرکز شود.

ماهنامه شبکه: با این حمل‌کننده نوزاد، هر لحظه  از سلامت او نیز  مطلع شوید

بر اساس خبر ارسالی روابط عمومی سامسونگ به ماهنامه شبکه، طراحی جمع وجور آغوش مک‌کارون سبب می‌شود تا این محصول هیچ‌گاه قدیمی نشود و از چشم نیفتد. در طراحی این محصول سعی شده با حذف موارد اضافی و دست‌وپاگیر فقط آنچه برای والدین نیاز است منظور شود تا هم فشار فیزیکی کمتر به هنگام حمل‌کردن نوزاد به آنها وارد شود و هم تجهیزات اضافه‌ای روی آن وجود نداشته باشد که کار را برای‌شان سخت کند. این آغوشی  تنها یک حمل‌کننده ساده کودک نیست؛ چراکه انواع و اقسام سنسورهای بکار رفته در بدنه آن باعث شده تا این محصول به یک سیستم هوشمند مراقبت و محافظت از کودک تبدیل شود.

ماهنامه شبکه: با این حمل‌کننده نوزاد، هر لحظه  از سلامت او نیز  مطلع شوید

یکی از این سنسورها کار نظارت بر فعالیت نوزاد را بر عهده دارد. این سنسور زمانی که نیاز به تعویض پوشک نوزاد باشد والدین را آگاه می‌کند. همچنین فعالیت مادر را کنترل می‌کند و میزان قدم‌ها را می‌شمارد. اگر میزان فعالیت او هنگام حمل زیاد باشد، سنسور به او اعلام می‌کند که زمان زیادی کودک را در آغوش داشته و حرکت می‌کرده است و اکنون نیاز به کمی استراحت داد. علاوه بر این والدین می‌توانند وضعیت روزانه کودک خود را از طریق اپلیکیشن نظاره کنند و برای این کار نیازی به خودکار و کاغذ ندارد. همه‌چیز به راحتی و روی گوشی آن‌ها برای همیشه در دسترس خواهد بود. این سنسور در قسمت نشیمن‌گاه مخصوص کودک در آغوشی تعبیه شده و اطلاعات را به صورت زنده و در لحظه برای اپلیکیشن می‌فرستند تا نمودار تغییرات و تحولات نوزاد به راحتی و در همه جا در دسترس والدین قرار گیرد.

Dr. Macaron یک راهکار مناسب برای حل مشکلات همیشگی والدین در هنگام حمل نوزاد‌ان است. دکتر ماکارون مانند شیرینی معروف فرانسوی به همین نام که دولایه بر روی هسته اصلی شیرینی وجود دارد، کودک شیرین شما را تحت محافظت بدنه‌ خود قرار می‌دهد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟