با هدست 299 دلاری مایکروسافت آشنا شوید!
مایکروسافت از هدست واقعیت مجازی ارزان قیمت خود رونمایی کرد
مایکروسافت دیروز و در جریان کنفرانس اختصاصی که به منظور رونمایی از سری محصولات سرفیس (Surface) خود برگزار کرده بود؛ از هدست واقعیت مجازی (Virtual Reality) جدید و مقرون به صرفه‌ای هم پرده‌برداری کرد. این هدست با سیستم‌عامل ویندوز 10 مایکروسافت سازگاری داشته و با قیمت 299 دلار روانه بازار می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

حتما می‌دانید که مایکروسافت دیروز و در جریان کنفرانس اختصاصی خود از سرفیس بوک i7 و سرفیس استودیو رونمایی کرد. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را می‌توانید از مقاله "سرفیس بوک جدید و سرفیس استودیو مایکروسافت معرفی شدند + عکس" مطالعه کنید. اما دو محصول نامبرده شده تنها محصولاتی نبودند که در جریان کنفرانس دیشب از سوی مایکروسافت معرفی شدند!

مایکروسافت علاوه بر دو محصول نامبرده شده، از یک هدست واقعیت مجازی جدید و مقرون به صرفه هم رونمایی کرد که اشاره دقیقی به نام آن نشده است. همچنین مایکروسافت چندان وارد جزئیات طراحی و عملکردی این هدست نشد و تنها اشاره داشت که این هدست واقعیت مجازی با ویندوز 10 سازگاری داشته و قابلیت همگام‌سازی با هدست واقعیت افزوده (Augmented Reality) هولولنز مایکروسافت را دارد.

هدست واقعیت مجازی مایکروسافت

مایکروسافت ضمن رونمایی از این هدست اشاره داشته که در طراحی و تولید آن با شرکت‌هایی همچون اچ‌پی، دل، لنوو، ایسوس و ایسر همکاری داشته است. هدست واقعیت مجازی مد نظر از سیستم ردیابی صوتی با آزادی شش درجه‌ای شبیه به آکیولس بهره می‌برد که به صورت داخلی و خارجی در این محصول پیاده‌سازی شده است. مایکروسافت عنوان داشته که این هدست در سال 2017 روانه بازار شده و قیمت آن 299 دلار است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟