منتظر مک‌بوک جدید و قدرتمند اپل باشید
مک‌بوک‌های جدید اپل پنج‌شنبه این هفته معرفی می‌شوند!
طبق گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا اپل قصد دارد که کنفرانس روز بیست و هفتم ماه اکتبر مصادف با پنجشنبه ششم آبان ماه خود را به لپ‌تاپ‌ها و رونمایی از مک‌بوک‌های جدیدش اختصاص دهد. مک‌بوک پرو جدید اپل اصلی‌ترین محصولی است که احتمالا در کنفرانس پیش رو شاهد معرفی آن خواهیم بود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اپل در روز بیست و هفتم ماه اکتبر مصادف با آبان مهر ماه قصد برگزاری یک کنفرانس اختصاصی را دارد. بنا به پیش‌بینی آقای مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) از تحلیلگران خوش‌نام اپل در منبع KGI Securities، احتمالا این شرکت بزرگ در کنفرانس پیش رو که "Hello Again" نام دارد از مک‌بوک‌های جدیدی رونمایی خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی

گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 ماژولار نیست!
با طراحی ماژولار شرکت ال‌جی خداحافظی کنید!

به احتمال زیاد اصلی‌ترین و جالب‌ترین محصولی که در جریان کنفرانس پیش روی معرفی می‌شود، مک‌بوک پرو (MacBook Pro) جدید اپل خواهد بود که تاکنون شایعات و خبرهای زیادی در رابطه با آن شنیده‌ایم. ظاهرا اپل این مک‌بوک را به پورت اتصال یواس‌بی نوع سی (USB Type C) مجهز می‌کند و نواری لمسی و از نوع OLED در بخش فوقانی صفحه کلید آن تعبیه خواهد شد. گفته شده که این نوار لمسی با نام "Magic Toolbar" به معنای "نوارابزار جادویی" معرفی می‌شود.

طبق خبرهای غیررسمی که پیش از این در رابطه با مک‌بوک پرو اپل منتشر شده بود، به احتمال زیاد شاهد تجهیز این محصول به حافظه SSD با ظرفیت 2 ترابایتی خواهیم بود. پردازنده دستگاه احتمالا از معماری اسکای‌لیک (Skylake) بهره‌مند می‌شود و عمر باتری آن نسبت به نسل‌های پیشین سری مک‌بوک‌های اپل به مراتب بیشتر است. گذشته از مک‌بوک پرو اپل، خبرهایی در رابطه با احتمال رونمایی از مک‌بوک ایر (MacBook Air) جدید این شرکت در کنفرانس پیش رو هم منتشر شده است.

بنا به پیش‌بینی که تحلیلگران انجام داده‌اند، اپل قصد دارید مک‌بوک ایر جدید خود را تنها در یک نسخه 13 اینچی روانه بازار کند. بنابراین مک‌بوک ایر جدید اپل از نظر اندازه نسبت به سایر محصولات مشابهی که در سال 2015 معرفی شده بودند بزرگ‌تر خواهد بود. در این بین برخی از تحلیلگران خبرهایی در رابطه با احتمال معرفی یک آی‌مک (iMac) جدید و مجهز به نمایشگر 5K ارائه کرده‌اند. البته آن‌ها عقیده ندارند که اپل در کنفرانس پیش رو از این آی‌مک رونمایی کند. بنا به ادعای آن‌ها اپل به احتمال زیاد این آی‌مک را در سال 2017 معرفی می‌کند اما احتمال اشاره مختصر به مشخصات آن در کنفرانس پیش رو وجود دارد!

اگر دقت کرده باشید اشاره کردیم که با توجه به شایعات منتشر شده، احتمالا پردازنده مک‌بوک پرو جدید اپل از معماری اسکای‌لیک بهره‌مند می‌شود. بنابراین در لپ‌تاپ‌های جدید اپل خبری از پردازنده‌های کبی‌لیک (KabyLake) اینتل نخواهد بود که این موضوع کاملا منطقی به نظر می‌رسد، چرا که عرضه پردازنده‌های کبی‌لیک اینتل تا پیش از ماه ژانویه سال 2017 آغاز نمی‌شود. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با مک‌بوک‌های جدید اپل باید تا روز پنجشنبه صبور باشیم.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟