فروش گلکسی نوت 7 رسما متوقف شد
سامسونگ رسما درخواست لغو جهانی فروش گلکسی نوت 7 را صادر کرد
در پی ادامه مشکلات فنی فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ و عدم تمایل اپراتورها نسبت به پشتیبانی از این محصول، شرکت سامسونگ به طور رسمی درخواست لغو جهانی فروش و استفاده از فبلت گلکسی نوت 7 را صادر کرد. با مجله شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ قرار بود که قدرتمندترین و یکی از پرمخاطب‌ترین محصولات اندرویدی سال 2016 باشد اما برخلاف تصور همه این فبلت پردردسرترین محصول اندرویدی سال شد. این فبلت که پس از عرضه اولیه با مشکل انفجاری باتری همراه بود، توسط سامسونگ فراخوانی شد و نسخه‌های جایگزین آن مدتی است که روانه بازار شده‌اند. پس از گذشت چند روز مشخص شد که نسخه‌های جایگزین این فبلت هم مشکلاتی از قبیل خالی کردن شارژ یا داغ شدن بیش از اندازه و حتی انفجار را به همراه داشتند.

بروز این مشکلات عملکردی در نسخه‌های جایگزین فبلت گلکسی نوت 7 منجر شد که اغلب کاربران از خرید این محصول صرف نظر کنند. همچنین عده دیگری سعی کردند تا به جای نوت 7 محصول دیگری را خریداری نمایند. به طور کلی مشکلات گلکسی نوت 7 سامسونگ منجر شد که شور و اشتیاق کاربران نسبت خرید این محصول به شدت کاهش یابد. در سمت مقابل اپراتورهای بزرگی همچون اسپرینت (Sprint)، ای‌تی‌اند‌تی (AT&T) و ... هم با مشاهده ادامه مشکلات فنی فبلت نوت 7 اعلام کردند که دیگر تمایلی نسبت به فروش این محصولات و پشتیبانی از آن‌ها ندارند.

با مشاهده این مشکلات، پیش‌بینی شد که سامسونگ فروش فبلت گلکسی نوت 7 را متوقف کند. خبرهای دقیق‌تری مربوط به این موضوع را می‌توانید از مقاله "پایان غم‌انگیز داستان فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ" مطالعه کنید. حال به نظر می‌رسد که پیش‌بینی‌های انجام شده به حقیقت پیوسته‌اند و به واقع باید با فبلت گلکسی نوت 7 خداحافظی تلخی داشته باشیم! سامسونگ امروز به طور رسمی طی بیانیه‌ای درخواست لغو فروش و استفاده جهانی فبلت گلکسی نوت 7 خود را صادر کرد.

گلکسی نوت 7

سامسونگ اعلام کرده که مسئله امنیت جانی و رضایت کاربران برای این شرکت در اولویت قرار دارد و هم اکنون در پی گزارش‌های اخیر به دست آمده مبنی بر انفجار و خطرات ناشی از نسخه‌های جایگزین فبلت نوت 7 با کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی یا DPSC در حال مذاکره است. در بیانیه‌ رسمی سامسونگ توصیه شده که مشتریان این شرکت استفاده از فبلت نوت 7 را متوقف کرده و تا اتمام و به نتیجه رسیدن تحقیقات سامسونگ از محصول جایگزین دیگری استفاده کنند.

درست است که سامسونگ هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که فبلت نوت 7 هیچ‌گاه روانه بازار نمی‌شود اما پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده نزدیک این امر هم محقق گردد. به بیان دیگر به احتمال زیاد فبلت گلکسی نوت 7 به تاریخ می‌پیوندد و برای خرید نسخه جدید سری محصولات گلکسی نوت سامسونگ باید تا سال آینده صبر کنیم. باز دیگر اشاره می‌کنیم که سامسونگ هنوز عدم عرضه قطعی و همیشگی فبلت نوت 7 را تایید نکرده و تنها اشاره داشته که فروش و استفاده از این محصول در سراسر دنیا متوقف شود تا تحقیقات سامسونگ در رابطه با مشکلات و گزارش‌های به دست آمده نتیجه لازم را به همراه داشته باشد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟