پرچمدار بعدی سامسونگ هشتم اسفند ماه معرفی می‌شود!
تاریخ معرفی گلکسی اس 8 سامسونگ مشخص شد
سامسونگ به تازگی تیزر تبلیغاتی مربوط به رویداد "Unpacked 2017" خود را منتشر کرده است. در این تیزر به روز بیست و ششم ماه فوریه سال 2017 میلادی مصادف با هشتم اسفند ماه اشاره مستقیمی شده است، بنابراین به احتمال زیاد در این روز شاهد معرفی رسمی پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) خواهیم بود.

1606683296_1_0.gif

سامسونگ سال گذشته و در رویداد "Unpacked 2016" که دقیقا پیش از برگزاری رسمی "کنگره جهانی موبایل" یا همان "Mobile World Congress" برگزار شده بود از پرچمدار جدید سری محصولات گلکسی اس خود با نام اختصاصی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج رونمایی کرد. به طور کلی تجربه نشان داده که سامسونگ علاقمند است تا سری پرچمداران گلکسی اس خود را در جریان کنگره جهانی موبایل و کنفرانس "Galaxy Unpacked" خود معرفی کند. حتما می‌دانید که کنگره جهانی موبایل بزرگ‌ترین رویداد مرتبط با حوزه موبایل است که به طور سالیانه در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود. این رویداد را با لقب اختصاصی MWC هم می‌شناسیم.

مطلب پیشنهادی

پایان غم‌انگیز داستان فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ
تولید و عرضه نوت 7 به کلی متوقف می‌شود!

سامسونگ هر سال در جریان کنگره جهانی موبایل، کنفرانس "Galaxy Unpacked" را برگزار کرده و به این صورت نسخه جدید پرچمداران سری گلکسی اس خود را معرفی می‌کند. حال سامسونگ تیزر تبلیغاتی مربوط به کنفرانس "Unpacked 2017" خود را منتشر کرده و به رویداد MWC 2017 و روز بیست و ششم ماه فوریه مصادف با هشتم اسفند ماه اشاره مستقیمی داشته است.

با توجه به این تیزر تبلیغاتی می‌توان نتیجه‌گیری کرد که تاریخ معرفی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ مشخص شده است. بنابراین در روز هشتم اسفند ماه سال جاری یا همان بیست و ششم ماه فوریه سال 2017 میلادی شاهد معرفی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 خواهیم بود. به احتمال زیاد در کنار این محصول، گوشی هوشمند گلکسی اس 8 اج سامسونگ هم مانند روال چند سال اخیر معرفی می‌شود. پیش از شایعاتی در مورد مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 شنیده بودیم که اطلاعات دقیق‌تر مربوط به آن را می‌توانید از مقاله "گلکسی اس 8 سامسونگ به نمایشگری با چهار لبه خمیده مجهز می‌شود!" مطالعه کنید.

پیش از این شایعات نسبتا زیادی در رابطه با مشخصات فنی و احتمالی گوشی گلکسی اس 8 منتشر شده بود. در برخی از این شایعات به موارد عجیبی نظیر تجهیز احتمالی این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی با چهار لبه خمیده اشاره شده بود. گفته می‌شود که گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ از نظر تراشه شامل دو نسخه مختلف می‌شود. نسخه جهانی این محصول به تراشه اگزینوس 8895 سامسونگ مجهز شده و نسخه دیگری از آن به تراشه اسنپدراگون 830 کوالکام مجهز می‌شود.

چندی پیش در بنچمارک AnTuTu رکوردی ثبت شده بود که گفته می‌شود مربوط به گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ است. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را می‌توانید از مقاله "گوشی ناشناخته‌ای رکورد بنچمارک AnTuTu را شکست!" مطالعه کنید. از دیگر مشخصات فنی و احتمالی گوشی هوشمند مورد نظر می‌توان به بهره‌مندی آن از دوربین دوگانه اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود که گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ از دکمه فیزیکی هوم (Home) و اسکنر اثر انگشت ادغام شده با آن بهره‌مند نمی‌شود، بلکه صفحه نمایش این محصول قابلیت اسکنر اثر انگشت کاربر را ارائه می‌کند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟