تولید صددرصد رنگ‌های sRGB
معرفی نمایشگرهای ProArt ایسوس مناسب طراحان و عکاسان
در دنیای طراحی و عکاسی ‌دیجیتال، یکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده هنرمندان، نمایشگر است. در همین راستا، شرکت ایسوس خط تولید اختصاصی نمایشگرهای سری ProArt را صرفاً برای طراحان و عکاسان تولید می‌کند. در ادامه با امکانات این نمایشگرها آشنا می‌شوید.

1606683296_1_0.gif

یکی از مهمترین دلایل استفاده از نمایشگرهای سری مخصوص طراحی ایسوس، کالیبره بودن و نمایش دقیق رنگ‌های چاپ است. همانطور که می‌دانید در هنگام طراحی، نور و رنگ تولید شده در نمایشگرهای عادی متفاوت از رنگ تصاویر در چاپ است. تمامی نمایشگرهای سری «پروآرت» می‌توانند 100 درصد رنگ‌های sRGB را تولید و نمایش دهند. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربر رنگ‌های نمایشگر را مطابق با رنگ‌های چاپ شده ببیند.

ماهنامه شبکه: معرفی نمایشگرهای ProArt ایسوس مناسب طراحان و عکاسان

در هنگام نمایش فایل خروجی به مشتری، برای درک راحت‌تر اندازه واقعی کار، نمایشگر اندازه‌های واقعی کاغذ را به صورت فرضی روی صفحه نمایش می‌دهد که این امر هم باعث صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و چاپ می‌شود و هم برای مشتری نهایی جذاب‌تر است. ایسوس در تمامی نمایشگرهای سری ProArt از فناوری Smart Contrast Ratio استفاده کرده و با استفاده از الگوریتم‌هایی خاص، کنتراست تصاویر را افزایش داده و در عمل رنگ‌ها، سایه‌های تاریک و نور زنده تر دیده می‌شوند.

ایسوس برای سری ProArt از بهترین پنل ها با فناوری +IPS A استفاده می‌کند. ویژگی این پنل ها تولید تصویر با رنگ دقیق و داشتن زاویه دید 178 درجه‌ای از هر چهار سمت نمایشگر است. با فناوری Splendid نیز بدون تغییرات پیچیده، امکان انتخاب حالت‌های متفاوت مانند بازی، سینمایی فراهم است. علاوه بر آن با کمک ویژگی تصویر در تصویر هم می‌توان از چند منبع دیگر به‌طور مثال از دو کیس مجزا تصویر خروجی دریافت کرد. همچنین این نمایشگرها از درگاه USB 3.0، خروجی‌های DisplayPort, HDMI, DVI و D-Sub برخوردارند.

ماهنامه شبکه: معرفی نمایشگرهای ProArt ایسوس مناسب طراحان و عکاسان

ایسوس به منظور حفظ سلامت کاربران از فناوری Eye-Care در نمایشگرهای خود استفاده می‌کند که این فناوری با حذف نورهای آبی مضر و جلوگیری از پرش تصویر، وقوع بیماری‌های چشمی مرتبط با استفاده طولانی مدت از کامپیوتر را کاهش می‌دهد. همچنین به منظور حفظ ارگونومی و راحتی در هنگام کار، امکان تنظیم ارتفاع، گردش صفحه و تنظیم زاویه شیب در نمایشگرهای سری ProArt ایسوس تعبیه شده است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟