از ۲۶ شهریورماه در سراسر دنیا
18/06/1395 - 05:22
قیمت و زمان عرضه آیفون ۷
شرکت اپل طی کنفرانسی امشب گوشی‌های هوشمند آیفون خود را معرفی کرد. همان‌طور که حدس زده می‌شد؛ دو آیفون جدید به نام‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس معرفی شد اما این آیفون‌ها از چه تاریخی و با چه قیمتی وارد بازار می‌شوند و علاقه‌مندان برای خریدشان صف می‌کشند؟

اپل اعلام کرده است از همین امشب یعنی ۱۷ شهریورماه علاقه‌مندان آيفون‌های جدید می‌توانند نسبت به پیش‌خرید این گوشی‌ اقدام کنند اما آیفون‌های جدید حدود ده روز بعد یعنی ۱۶ سپتامبر(۲۶ شهریورما) به طور رسمی عرضه می‌شوند. افرادی که آیفون ۷ را پیش‌خرید کرده باشند، می‌توانند گوشی خود را از ۱۹ شهریورماه دریافت کنند. برای خرید آيفون‌ ۷ و آيفون ۷ پلاس باید به صورت آنلاین درخواست خرید بدهید یا اینکه پس از عرضه رسمی در بازار به فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان مراجعه کنید. معمولا روزهای اولیه عرضه آیفون صف‌های طولانی تشکیل می‌شود و ده‌ها اتفاق جالب رخ می‌دهد. 

مطلب پیشنهادی

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل رسما معرفی شدند + گالری عکس

اما قیمت گوشی‌های جدید اپل با مدل‌های قبلی که سال گذشته معرفی شدند تفاوت چندانی ندارد. قیمت آیفون ۷ برای نسخه ۳۲ گیگابایتی برابر ۶۴۹ دلار و برای آیفون ۷ پلاس با ظرفیت ۳۲ گیگابایت حدود ۷۶۰ دلار است. قیمت آیفون ۲۵۶ گیگابایتی برابر ۸۴۹ دلار و برای آیفون ۷ پلاس با همین ظرفیت برابر ۹۶۹ دلار است. فکر می‌کنید آیفون‌های جدید در ایران چه قمیتی داشته باشند و از چه زمانی پشت ویترین‌ها یافت شوند؟ در مطلب زیر این سوال‌ها را جواب دادیم:

مطلب پیشنهادی

پیش‌بینی قیمت آیفون ۷ و شرایط عرضه آن در بازار ایران

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟