ضدآب با پردازنده‌ای سریع‌تر
ساعت هوشمند اپل واچ 2 معرفی شد + گالری عکس
اپل دقایقی پیش و در جریان کنفرانس اختصاصی خود از اپل واچ 2 (Apple Watch 2) رونمایی کرد. با ما باشید تا نگاهی به مشخصات فنی این محصول داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

اپل دقایقی پیش به طور رسمی از اپل واچ 2 رونمایی کرد. اپل در ابتدای کنفرانس اطلاعاتی در مورد انتشار بازی پوکمون گو برای اپل واچ ارائه کرد و پس از آن از نسخه دوم ساعت هوشمند خود پرده‌برداری نمود. اپل سعی داشته که در طراحی اپل واچ 2 به مسئله ضد آب بودن توجه ویژه‌ای داشته باشد. این شرکت مدعی شده که اپل واچ 2 کاملا تا عمق 50 متری آب از خود مقاومت نشان می‌دهد. اپل به طور رسمی ادعا کرده که اپل واچ 2 را می‌توان در تانکری از آب رها کرده و بدون بروز هیچ مشکلی از آن استفاده به عمل آورد.

اپل واچ 2 از تراشه S2 بهره می‌برد. این تراشه از پردازنده‌ای دو هسته‌ای تشکیل شده و نسبت به نسل پیشین خود 50 درصد سریع‌تر عمل می‌کند. همچنین قدرت پرداز گرافیکی تراشه S2 هم 2 برابر بیشتر از نسل پیشین است. بنابراین اپل واچ 2 به مراتب نسبت به اپل واچ اورجینال قدرتمند خواهد بود. به عنوان مثال گفته شده که این ساعت هوشمند می‌تواند اپلیکیشن جدید Night Sky 4 را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا کند. صفحه نمایش اپل واچ 2 هم نسبت به نسخه قبل تا دو برابر روشنایی بیشتری را ارائه می‌کند. اپل اشاره داشته که صفحه نمایش اپل واچ 2 قادر به تولید روشنایی برابر با 1000 نیت است.

اپل واچ 2 از GPS داخلی بهره‌مند داشته و قابلیت ردیابی وضعیت خواب کاربر را ارائه می‌کند. از نظر جنس بدنه اپل واچ جدید قرار است در نسخه‌ی آلومینومی، استیل و سرامیکی روانه بازار شود. نسخه‌ای اختصاصی از اپل واچ 2 هم با همکاری شرکت نایک و اپل تولید شده که ظاهری منحصر به فرد داشته؛ نام اختصاصی اپل واچ نایک پلاس (Apple Watch Nike Plus) را یدک می‌کشد. در این نسخه از ساعت هوشمند جدید اپل از ترکیب رنگ‌های فسفری و مشکی استفاده شده است. متاسفانه اپل هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری اپل واچ 2، قیمت و زمان عرضه آن ارائه نکرده است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟