آیا اپل واچ 3 قابلیت برقرار تماس مستقیم را خواهد داشت؟
17/05/1396 - 15:21
اپل واچ 3 با ظاهری کاملا متفاوت معرفی می‌شود!
طبق تازه‌ترین گزارش‌هایی که به دست آمده، ظاهرا شرکت اپل سعی دارد تا سبکی متفاوت را در طراحی و ظاهر اپل واچ 3 (Apple Watch Series 3) ایجاد کند. در این بین یکی از متحمل‌ترین حالت‌ها مربوط به استفاده از نمایشگر دایره‌ای به جای نمایشگر مربعی می‌شود که در دو نسخه پیشین اپل واچ‌ها شاهد آن بودیم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اپل واچ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند فعلی موجود در دنیاست. اگرچه طی چند سال اخیر اغلب برندهایی که در زمینه طراحی و تولید اسمارت‌واچ فعالیت دارند، ساعت‌های هوشمند خود را به نمایشگری دایره‌ای شکل مجهز کرده‌اند، اما اپل همچنان به استفاده از نمایشگر مربعی تاکید داشته است و اپل واچ 2 هم مثل اپل واچ اورجینال از صفحه نمایشی این سبکی بهره‌مند شده بود.

اما ظاهرا این احتمال وجود دارد که اپل واچ 3 به نمایشگری دایره‌ای شکل مجهز شود! به تازگی آقای جان گرابر (John Gruber) از تحلیلگران نزدیک به شرکت اپل اشاره کرده که این برند بزرگ در تلاش است تا اپل واچ 3 را از نظر ظاهر و سبک کاملا منحصر به فرد و متفاوت با گذشته طراحی کند! اگرچه آقای گرابر اشاره مستقیمی به استفاده از نمایشگر دایره‎ای در اپل واچ 3 نکرده، اما این مسئله می‌تواند اصلی‌ترین تغییری باشد که اپل واچ 3 را از نظر ظاهر نسبت به سایر نسخه‌های پیشین این محصول متمایز می‌کند.

طبق گزارش‌ها، ظاهرا قصد دارد در کنفرانسی که طی ماه سپتامبر برای معرفی آیفون‌هایش 2017 برگزار می‌کند، صحبت‌هایی هم در مورد اپل واچ 3 داشته باشد. شاید در این کنفرانس در مورد طراحی و ظاهر این محصول هم صحبت‌هایی به میان آید و حتی تصاویری از آن را مشاهده کنیم. نکته بعدی که در مورد اپل واچ 3 وجود دارد، مربوط به پشتیبانی آن از اتصال LTE مستقل می‌شود!

این موضوع به آن معناست که دیگر برای آپدیت اطلاعات اپل واچ نیازی به همگام‌سازی آن با آیفون و استفاده از اینترنت LTE آن وجود ندارد، بلکه کاربران می‌توانند سیم کارت خود را به صورت مستقیم به اپل واچ 3 متصل کرده و آن را به طور مستقل از اینترنت بهره‌مند سازند. اگرچه احتمال پیاده‌سازی این ویژگی در اپل واچ 3 بسیار قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد، اما با این حال هنوز نمی‌دانیم که آیا این محصول به طور مستقل از قابلیت برقراری تماس تلفنی هم پشتیبانی خواهد کرد یا خیر!

حتما می‌دانید که هم اکنون اپل واچ 2 با تکیه بر آیفون و انتقال تماس از آیفون به خود قابلیت صحبت کردن و برقراری تماس را ارائه می‌کند، اما خود به طور مستقل قادر به انجام این عمل نخواهد بود. حال انتظار داریم که انجام این کار در اپل واچ 3 محقق شود. نظر شما در رابطه با این موضوع چگونه است؟ آیا اپل واچ 3 به نمایشگری دایره‌ای شکل مجهز خواهد شد و از قابلیت برقراری تماس مستقیم پشتیبانی خواهد کرد؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟