اپل یک بعدی را برای پیشرفت گجت‌های پوشیدنی برداشت!
22/06/1396 - 03:06
اپل واچ 3 با قابلیت برقراری تماس معرفی شد + عکس
اپل به طور رسمی در کنفرانس خود از نسل جدید اپل واچ رونمایی کرد. اپل واچ 3 (Apple Watch Series) قابلیت برقراری تماس مستقل را ارائه می‌کند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اپل به صورت رسمی از اپل واچ 3 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند که بنا به ادعا و ویدئوی تبلیغاتی اپل ضد آب است، از قابلیت برقراری تماس مستقل پشتیبانی به عمل می‌آورد. اپلیکیشن موزیک اپل واچ جدید امکان پخش 40 میلیون آهنگ مستقیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپل واچ 3 به پردازنده مرکزی 2 هسته‌ای مجهز شده که 70 درصد سرعت عمل بیشتری در مقایسه با نسل قبل دارد. باتری این گجت بنا به ادعای اپل با هر بار شارژ تا 18 ساعت انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی ‌های بسیار عالی اپل واچ 3 مربوط به پشتیبانی دقیق و پیشرفته آن از سیری می‌شود. کاربران این گجت می‌توانند به صورت مستقل با سیری ارتباط برقرار کنند.

اپل طراحی اپل واچ 3 را به گونه‌ای انجام داده که صفحه نمایش شیشه‌ای آن می‌توان نقش آنتن را برای برقراری تماس‌های مستقل دستگاه ایفاء کند. نسخه جدید اپل واچ از تراشه‌ای با عنوان W2 هم بهره‌مند است که به موجب آن میزان مصرف انرژی دستگاه در حین استفاده از قابلیت وای‌فای و بلوتوث تا 50 درصد کاهش می‌یابد. اپل اشاره داشته که اپل واچ 3 در دو نسخه پشتیبانی کننده از برقراری تماس مستقیم و بدون این قابلیت عرضه می‌شود که به ترتیب قیمت 399 دلار و 329 دلار را خواهند داشت.

پیش‌فرض اپل واچ 3 از پانزدهم سپتامبر آغاز و عرضه رسمی آن از بیست و سوم سپتامبر شروع می‌شود. ضمنا این گجت به سیستم عامل WatchOS 4 مجهز خواهد بود که قابلیت‌های پیشرفته‌تری را در مقایسه با نسخه‌های پیشین سیستم عامل WatchOS ارائه می‌کند. نظر شما در مورد اپل واچ 3 و قابلیت برقراری تماس مستقل آن چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟