ساعت 21:30
آیفون ۷ امشب رسما معرفی می‌شود؛ پوشش خبری کامل در سایت شبکه
اپل امشب در کنفرانس اختصاصی خود از آیفون‌های جدیدش رونمایی می‌کند. احتمالا این آیفون‌ها با نام اختصاصی آیفون 7 (iPhone) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) معرفی خواهند شد. سایت شبکه قصد دارد که پوشش خبری ویژه‌ای را برای این کنفرانس ارائه کند. در این پوشش خبری اختصاصی سعی می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات جامعی در مورد خبرهای کنفرانس اپل خدمت شما عزیزان ارائه شود.

1606683296_1_0.gif

اپل امشب و راس ساعت 21:30 کنفرانس اختصاصی خود را برگزار می‌کند و در جریان این کنفرانس از آیفون‌هایش جدیدش پرده‌برداری خواهد کرد. در این بین احتمال رونمایی از آیپدی جدید، به‌روز‌رسانی‌هایی برای اپل واچ (Apple Watch) و برخی به‌روز‌رسانی‌های نرم‌افزاری هم وجود دارد. سایت شبکه قصد دارد که پوشش خبری ویژه‌ای برای این کنفرانس ارائه کند و خبرهای آن را به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهد. بنابراین امشب و ساعت 21:30 با ما همراه باشید. 

از ادامه می‌توانید به برخی از مقالات پیشین و مرتبط با آیفون‌های جدید اپل که امشب معرفی می‌شوند؛ نگاهی بیندازید تا با آمادگی و پیش‌زمینه کامل قبلی به استقبال کنفرانس اپل و آیفون‌های جدید بروید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟