همکاری دو غول فناوری و خودرو برای آینده
مایکروسافت در خودروی مرسدس‌بنز شما دفترکار دایر می‌کند!
فناوری و خودرو دو حوزه بسیار جذاب و سرگرم‌کننده هستند و برای خود عاشقان و طرفداران زیادی دارند. وقتی به شما می‌گویند مایکروسافت یک محصول جدید ساخته یا اینکه مرسدس‌بنز می‌خواهد خودروی جدیدش را رونمایی کند؛ چقدر هیجان‌زده می‌شوید؟ حالا اگر به شما خبر بدهیم این دو غو بزرگ دنیای فناوری و خودرو دارند با هم روی یک محصول جدید کار می‌کنند؛ چه حسی خواهید داشت؟

1606683296_1_0.gif

شرکت مایکروسافت و شرکت مرسدس‌بنز همکاری روی پروژه‌ای به نام In Car Office  را کلید زدند تا بتوانند برای خودروهای سال ۲۰۱۷ سیستم سرگرمی مرسدس‌بنز را با Microsoft Exchange ترکیب کنند. مایکروسافت اکسچنج یک سیستم ناوبری محبوب است که از قرار روی خودروهای هوشمند آینده قرار می‌گیرد و ویژگی‌هایی مانند هدایت خودرو به سوی مکان جلسه بعدی شما یا تماس تلفنی با محل کار و خانه بدون نیاز به درگیر شدن دست‌ها دارد. 

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: با شیک‌ترین خودروی الکتریکی بنز آشنا شوید!

در واقع، مایکروسافت به دنبال دایر کردن یک دفتر کار در خودروهای این برند معروف آلمانی است. شما در حالی که رانندگی می‌کنید، می‌توانید فهرستی از کارهای اداری خود را انجام دهید. وقتی پشت ترافیک هستید، می‌توانید فهرست تماس‌های تلفنی کاری خود را چک کنید و برنامه‌های کاری‌تان را تنظیم کنید. مایکروسافت اکسچنج به خوبی با تقویم سیستم ناوبری مرسدس‌بنز یکپارچه شده و می‌تواند کارها و برنامه‌های شما را زمان‌بندی و یادآوری کند. 

این ایده مایکروسافت و مرسدس بنز از اینجا نشات می‌گیرد که مردم روزانه چندین ساعت در خودروهایشان در حال رانندگی یا در ترافیک هستند و هیچ‌گونه فعالیتی ندارند در صورتی که می‌توانند بهره‌وری بیشتری برای امور کاری خود داشته باشند. قرار است پروژه In Car Office نیمه اول سال ۲۰۱۷ به پایان و سرانجام برسد و احتمالا اولین خودروهای مجهز به این سیستم از همان زمان وارد بازار می‌شوند. حتما رانندگی با خودرویی از مرسدس‌بنز و البته با نرم‌افزارهای میاکروسافت لذت‌بخش و یک تجربه جدید خواهد بود و تصویر دیگری از آینده خودروهای هوشمند برایمان می‌سازد.  

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟