قواعد بازی تغییر می‌کند
13/06/1395 - 10:33
IFA 2016: مانیتورهای خمیده کوانتوم دات جدید سامسونگ ویژه گیمرها
شرکت سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 از جدیدترین نمایشگرهای خمیده مجهز به فناوری کوانتوم‌دات خود رونمایی کرد. دو نمایشگر جدید با نام‌های CFG70 و CF791 مخصوص گیمرها هستند.

1606683296_1_0.gif

مانیتورهای CFG70 و CF791 سامسونگ به‌ لطف فناوری کوانتوم‌دات می‌توانند نزدیک به ۱۲۵ درصد از طیف رنگ‌های sRGB را تولید کنند که نوید کیفیت تصویر بهتر و بازی‌کردن با لذت بیشتر را با خود به همراه دارند. این مانیتورها برای دوست‌داران طبیعت ساخته شده چرا که فناوری کوانتوم‌دات آن با حذف کادمیوم، آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند و مانیتوری سبز برای بازی‌کردن پیش روی بازی‌کننده قرار می‌گیرد. مدل CFG70 در ابعاد ۲۴ و ۲۷ اینچی و مدل CF791 فقط در اندازه ۳۷ اینچی روانه بازار خواهند شد. 

مدل CFG70 مانیتورهای کوانتوم دات با طراحی «سوپر آرنا» و قابلیت‌های کاربرپسند تجربه متفاوت را هنگام بازی برای کاربر رقم می‌زند. میزان انحنای این مانیتور ۱۸۰۰ میلی‌متر (1800R) است که در کنار بلندگوهای مناسب، فضای مطلوبی را برای بازی کردن به‌وجود می‌آورد. زمان واکنش‌پذیری (Response Time) این مانیتور یک میلی‌ثانیه است که باعث می‌شود پیکسل‌ها در کسری از ثانیه جابه‌جا شوند، از طرفی نرخ به‌روزرسانی (Refresh Rate) CFG70 تا ۱۴۴ هرتز بالا می‌رود که در واقع به کاربر اجازه می‌دهد بدون تجربه لگ‌زدن بازی را دنبال کند و به پایان برساند.

به منظور راحتی هرچه بیشتر گیمرها در مدیریت بازی، داشبوردی روی صفحه (UX OSD) تعبیه شده تا تنظیمات ضروری مانند نرخ پاسخ‌گویی و نرخ نوسازی را بتوان به ‌راحتی تنظیم کرد. همچنین دکمه‌های میانبر موجود در جلو و پشت مانیتور امکان تغییر تنظیمات بازی را برای گیمرها آسان کرده است. 

سامسونگ در مدل CF791 مانیتوری با انحنای R1500 تولید و به بازار عرضه می‌کند. این مانیتور نرخ به‌روزسانی ۱۰۰ هرتزی دارد و به صاحبان سیستم‌هایی با کارت گرافیک AMD اجازه می‌دهد از طریق فناوری AMD FreeSync نرخ به‌روزرسانی صفحه نمایش و کارت گرافیک‌شان را هماهنگ سازند.

 این مانیتور در دسته مانیتورهای با صفحه نمایش عریض (Ultra Wide) قرار می‌گیرد که نسبت تصویر ۲۱:۹ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در هنگام رقابت مشکلی نداشته باشند. 

علاوه بر پیشرفت‌های بصری مانیتورCF791  این مدل طوری طراحی شده است که با هر محیطی سازگار باشد و بتوان آن‌ را با دکوراسیون ست کرد. پایه محرک این مانیتور امکان تنظیم عمودی را روی خود دارد تا گیمرها بتوانند متناسب با وضعیت نشستن خود مانیتور را به گونه‌ای تنظیم کنند که مشکلی در هنگام کار با آن برای‌شان پیش نیاید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟