افزایش فروش آیفون در دو سال اخیر
07/05/1395 - 17:15
اپل آیفون یک میلیاردم را فروخت!
اپل روز چهارشنبه اعلام کرد آیفون یک میلیاردم را فروخته است. اولین گوشی آیفون در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ فروخته شد. اپل در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۶ خود حدود ۴۰.۴ میلیون گوشی آیفون فروخته است.

1606683296_1_0.gif

برای هر شرکتی فروش گوشی یک میلیاردم بسیار مهم است و یک هدف‌گذاری بزرگ محسوب می‌شود. اکنون شرکت اپل به این هدف رسید و ازش گذر کرد. وقتی فروش آیفون یک میلیاردم در سال ۲۰۱۶ اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند که بدانید این شرکت تا مارس سال ۲۰۱۴ فقط توانسته بود ۵۰۰ میلیون گوشی آیفون بفروشد. در مارس سال ۲۰۱۵ نیز گوشی ۷۰۰ میلیون‌ام را فروخت. 

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: بهترین لوازم جانبی آیفون در سال ۲۰۱۶
بیشترین استفاده از گوشی‌های اپل

چرا به یک باره فروش آیفون در دو سال اخیر اوج گرفت؟ محتمل‌ترین جواب به این سوال ورود اپل به بازارهای چین در طی سال‌های اخیر است. اپل در ماه ژانویه اعلام کرد در حال حاضر بیش از یک میلیارد دستگاه در همه پلتفرم‌هایش(آیفون،آی‌پد، مک، اپل تی‌وی و اپل واچ) فعال هستند. گوگل رکورد یک میلیارد کاربر فعال روی دستگاه هایش را ژوئن ۲۰۱۴ شکست.

اندرسون هورویتز از موسسه تحقیقاتی Benedict Evans می‌گوید در حال حاضر در کل چهان ۶۳۰ میلیون آیفون فعال وجود دارد در حالی که برای اندروید حدود ۱.۳ یا ۱.۴ میلیارد گوشی تلفن همراه است. به هر حال، فروش گوشی آیفون یک میلیاردم برای اپل اتفاق بزرگی است و باید منتظر ماند تا ماه سپتامبر از راه برسد و ببینیم نسل جدید این اسمارت‌فون با چه استقبالی روبرو می‌شود. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟