نمایشگر 27 اینچی بررای حرفه‌ای‌ها
بنکیو نمایشگر PD2700Q را برای طراحان معرفی کرد
شرکت "بنکیو" از سازندگان موفقی است که برای تمامی گروه‌های کاربری کامپیوترهای شخصی، محصولی را طراحی و عرضه کرده است. نمایشگر 27 اینچی مدل PD2700Q محصولی حرفه‌ای است که تمام نیازهای طراحان و گرافیست‌‌ها را به صورت کامل پوشش می‌دهد. پنل این نمایشگر با فناوری IPS ساخته شده و تصاویر را با رزولوشن 1440×2560 پیکسل و عمق رنگ 10 بیت نمایش می‌دهد.

پنل IPS نمایشگر BenQ PD2700Q به طور کامل از استاندارد‌های Rec 709 و sRGB پشتیبانی می‌کند. ویژگی Darkroom Mode سبب افزایش میزان نور در بخش‌های بسیار تاریک و کم نور تصویر می شود تا تمامی صحنه‌های نمایش داده شده روی مانیتور را تحت کنترل داشته باشید. حالت انیمیشن 10 مرحله‌ای عملکرد مشابهی با حالت Darkroom دارد با این تفاوت که به منظور تشخیص و درک بهتر از محیط کم نور در نرم‌افزارهای طراحی، به صورت اختصاصی برای طراحان سه بعدی در نظر گرفته شده است. حالت‌های مخصوص تقسیم‌بندی صفحه استفاده هر چه بهینه‌تر از تمام فضای صفحه را جهت استفاده از نرم‌افزار‌های متعدد طراحی را ممکن می‌سازد.

بنکیو نمایشگر PD2700Q را برای طراحان معرفی کرد

چرخش پایه مانیتور در دو محور افقی و عمودی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگراست که محدوده 45 درجه برای زوایه افقی و 90 درجه برای زاویه عمودی را شامل می‌شود. همچنین پایه صفحه نمایش به میزان 130 میلی‌متر قابلیت افزایش ارتفاع دارد تا در زاویه مناسب با چشمان شما تنظیم شود. زوایه دید پنل IPS این نمایشگر در هر دو حالت افقی و عمودی برابر با 178 درجه است که مقداری استاندارد در صفحه‌نمایش‌ها به شمار می‌رود.

بنکیو نمایشگر PD2700Q را برای طراحان معرفی کرد

نمایش تصاویر بدون پرش از دیگر امکانات مدل PD2700Q است که در استفاده طولانی مدت، از خستگی چشم جلوگیری می‌کند. میزان خستگی چشم با بهره‌گیری از فناوری Flicker-Free سبب کاهش خستگی چشم به میزان 70 درصد در حالت خواندن متن، 60 درصد در محیط نرم‌افزارهای آفیس و 50 درصد در وبگردی می‌شود. از عوامل مهم دیگر در خستگی چشم، نور آبی اشباع شده است که با به کار گیری فناوری Low Blue Light شرکت بنکیو و با کاهش شدت نور آبی، مشکل خستگی چشم برطرف شده است. شدت روشنایی 350 کاندلا بر مترمربع، کنتراست 1000:1 و زمان پاسخ‌دهی 12 میلی ثانیه از دیگر مشخصات صفحه‌نمایش BenQ PD2700Q است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟