سینما را به خانه بیاورید
سینمای‎های خانگی IMAX سلیقه فیلم دیدن شما را تغییر خواهند داد
لازمه داشتن یک سینما در خانه این است که خود شما از ابتدا شروع به ساختن آن کنید، اما حالا به لطف بخش تازه تاسیس سینمای خصوصی IMAX شما می‎توانید به راحتی یک سینمای خانگی IMAX در اختیار داشته باشید.

1606683296_1_0.gif

می‎توان تجربه داشتن یک سینمای خانگی را با ساده‎ترين پیشنهاد این شرکت یعنی Palais شروع کرد. این مجموعه شامل یک جفت پروژكتور دو بعدی و سه بعدی 4K، یک سیستم صوتی اختصاصی IMAX و یک سیستم پخش مدیا است که از عهده پخش بازی، بلوری و کارائوکه برمی‎آید. شما با این مجموعه 18 صندلی مخصوص نیز برای مشارکت دوستان و اقوام خود دریافت خواهید کرد. سینمای خانگی شما توسط  Theo Kalomirakis طراحی خواهد شد، کسی که تخصصش در زمینه طراحی سینماهای خانگی است.

مطلب پیشنهادی

بهترین تلویزیون‎های خمیده دنیا در سال 2016
با تلویزیون‎های منحنی نسل تازه‎ای از تجربه سرگرمی‎ را به خانه ببرید

سایت IMAX در زمینه طراحی، از هنر دکو تا بامبو پیشنهادات سازنده‎ای را در اختیار شما قرار می‎دهد. برای سفارش این سینمای خانگی تنها کافی است ۴۰۰ هزار دلار پس‌انداز در حساب بانکی خود داشته باشید. در نظر داشته باشید که میانگین بهای بلیط سینما در سال 2016 در آمریکا 8.58 دلار است. بنابراین اگر در سال در حدود 46,000 بلیط سینما خریداری کنید چیزی معادل این سینمای خانگی خواهد شد.

اما اگر واقعا قصد دارید شاهانه زندگی کنید، IMAX به شما مجموعه Theater Platinum را توصیه می‎کند که به حدی تجملاتی است که حتی در وب‎سایت این شرکت هم اطلاعاتی در مورد آن ذکر نشده است اما برای 20 تا 40 نفر گنجايش دارد. IMAX امیدوار است بتواند بزودی نمایشگاه‎هایی را در نیویورک، تورنتو، و لس آنجلس راه اندازی کند. در حال حاضر نمايشگاه‎های این شرکت در شانگ‎های و هاینان چین راه اندازی شده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟