آیا دیگر نباید منتظر قسمت دوم از یک انیمیشن پرطرفدار بود؟
توقف ساخت انیمیشن‌های دنباله‌دار پیکسار
با تماشای فیلمی‎ مثل «در جستجوی دوری» در سینما، دیگر نمی‎توان در مورد توانایی شرکت پیکسار در تولید فیلم‎های انیمیشن شک کرد. این فیلم بسیار دیدنی است و توانسته فروش بالایی داشته باشد. طی چند سال آینده نیز قرار است محصولات دیدنی دیگری همچون ماشین‌های 3، داستان اسباب‌بازی 4 و شگفت‌انگیزان 2 نیز روانه بازار سینمایی جهان شوند. اما رئیس شركت پیکسار، جیم موریس، اعلام کرده است که بعد از این تولیدات این شرکت دیگر قصد تولید داستان‌های دنباله‌دار جدیدی را ندارد.

1606683296_1_0.gif

رئیس شركت پیکسار در گفتگو با نشریه Entertainment Weekly گفت: «هر چیزی که بعد از داستان اسباب‌بازی و شگفت‌انگیزان توليد ‎شود داستان‎های مستقل و تک قسمتی خواهد بود.»

اجازه دهید کمی‎ بیشتر وارد جزئیات شویم. «در جستجوی دوری» در حال اکران در سینما است، فیلم بعدی پیکسار، ماشین‎های 3 در 16 ژوئو 2017 اکران خواهد شد. بعد از آن در سال 2017، یک داستان تک قسمتی با نام کوکو در 22 نوامبر پخش خواهد شد. سپس در سال 2018 (در 15 ژوئن) داستان اسباب‌بازی 4 روانه گیشه سینماها خواهد شد و در سال 2019 ما شاهد شگفت‌انگیزان 2 خواهیم بود. موریس همچنین خبر از تولید دو فیلم دیگر بعد از این فیلم‎ها داد که هنوز اسمی‎ از آنها برده نشده است. اینها تعداد زیادی فیلم به شمار می‎آیند، به علاوه این که ما در گذشته نیز شاهد فیلم‎هایی همچون دانشگاه هیولاها، ماشین‎های 2 و دو قسمت از داستان‎های اسباب‌بازی بوده‎ایم. اما این بیانیه حاکی از آن است که هیچ کدام از تولیداتی که پیکسار طی 20 سال گذشته روی آنها کار کرده است؛ در حال حاضر به حساب نمی‎‌آیند؛ مانند Wall-E، Ratatouille، Inside Out و Up. این به این معنا نیست که داستان‎های دنباله‌دار دیگر تولید نخواهند شد (در جستجوی دوری 13 سال زمان برد تا وارد سینما شود، و شگفت‌انگیزان 2 پانزده سال بعد از نسخه اصلی خود عرضه خواهد شد. اما بعد از این سه مجموعه داستان دنباله‌دار، پیکسار قصد دارد برای مدتی داستان مستقل تک قسمتی تولید کند.

گذشته از همه اینها، اگر هر یک از این فیلم‎ها مورد استقبال قرار گیرند، قطعا همین داستان‎های مستقل تک قسمتی نیز به داستان‎های دنباله‌دار تبدیل خواهند شد. اما آنچه در حال حاضر ذکر شده این است که پیکسار دیگر بعد از سال 2019 برنامه‎ای برای تولید انیمیش‎های دنباله دار نخواهد داشت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟