آیا ما به زودی شاهد عرضه Gear S3 سامسونگ خواهیم بود؟
پرچم‎دار بعدی ساعت‎های هوشمند سامسونگ لو رفت!
طبق گفته یک منبع خبری که با Sam Mobile گفتگو کرده است، سامسونگ قصد دارد به زودی پرچم‎دار بعدی ساعت‎های هوشمند خود را معرفی کند. این گزارش می‎گوید این ساعت با نام کد Solis در حال طراحی و توسعه است، اما در زمان عرضه نام آن Samsung Gear S3 خواهد بود.

1606683296_1_0.gif

این گزارش همچنین مدعی است که این ساعت هوشمند هم مثل سایر ساعت‎های هوشمند موجود در بازار به جای آندرويد از سیستم‌عامل تایزن استفاده خواهد کرد، با این تفاوت که رابط کاربری به‎روزرسانی شده آن احتمالا از مزایای سیستم کنترلی قاب اطراف ساعت که انتظار مي‎رود همانند Gear S2 در Gear S3 هم کار گذاشته شده باشد نیز بهره خواهد برد.

این طور که پیدا است خبر ساخت و عرضه Samsung Gear S3 در زمان مشخص شدن نام کد آن Solis همراه با شماره مدل و جزئیات سیستم‌عامل آن لو رفته است. این منابع شماره مدل‎ها را نیز فاش کرده‎اند که قرار است SM-R760, SM-R765, SM-R770, SM-R765V و SM-R765S باشد. آنها همچنین می‎گویند صفحه نمایش این ساعت کمی‎ از اندازه 1.2 اینچ بزرگ‎تر خواهد بود و طول عمر باتری آن نیز بهبود پیدا کرده است.

اما هنوز هیچ خبر رسمی‎ در مورد این ساعت هوشمند منتشر نشده است. احتمالا خبرهایی از آن در رویداد Unpacked  سامسونگ که در دوم اوت برگذار خواهد شد و یا در نمايشگاه IFA که در ماه سپتامبر برگذار می‎شود منتشر خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟