تاشوی دوست‌داشتنی
صفحه‌کلید بلوتوث تاشو مایکروسافت
شاید بارها در آرزوی یک صفحه‌کلید کامل فیزیکی برای گوشی همراهتان بودید تا به راحتی مطالب یا حتی پیام‌هایتان را با استفاده از آن تایپ می‌کردید. اما حمل یک صفحه‌کلید بزرگ و سنگین همراه با گوشی‌ همراه کار چندان جالبی نیست،

 مایکروسافت راه‌حل جالبی را در کنگره جهانی موبایل در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داد. این شرکت که این روزها در کنگره جهانی موبایل به سختی در حال معرفی گوشی‌های لومیای خود است، از یک صفحه‌کلید کوچک تاشو که ویژه گوشی‌های همراه طراحی شده و برای اتصال فوری به دستگاه‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد، رونمایی کرد. این صفحه‌کلید که به صورت چندسکویی طراحی شده از فن‌آوری بلوتوث برای اتصال به هر دستگاهی استفاده می‌کند.

نکته جالب توجه در مورد صفحه‌کلید یاد شده به سازگاری آن باز می‌گردد. این صفحه‌کلید به گونه‌ای طراحی شده که نه تنها با آندروید، iOS، آی‌پاد و آیفون کار می‌کند، بلکه با ویندوزفون 10 نیز سازگار است. شاید پشتیبانی ویندزوفون از این صفحه‌کلید نکته جالب توجهی برای مخاطبان گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوزفون باشد، به دلیل این که ویندوزفون هیچ‌گاه از صفحه‌کلید بلوتوث پشتیبانی نکرده و این موضوع همواره یکی از گلایه‌های کاربران بوده است. نکته دیگری که در مورد این صفحه‌کلید باید به آن اشاره کرد به اندازه آن باز می‌گردد که آنقدر کوچک است که به راحتی در جیب جا می‌شود. برای شارژ این صفحه‌کلید یک کانکتور USB در سمت راست این صفحه‌کلید قرار دارد. این اطلاعات همه آن چیزی است که تاکنون درباره این صفحه‌کلید در این کنگره مطرح شده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟