در انتظار دیدار Lumia 640 و Lumia 640 XL
مایکروسافت به طور تصادفی خبر از معرفی دو اسمارت‌فون داد
مایکروسافت در نظر دارد در کنگره جهانی موبایل یک کنفرانس مطبوعاتی در ارتباط با معرفی لومیای جدید برگزار کند. همگان در انتظار جانشین لومیا 1320 هستند.

مایکروسافت جزییات مربوط به برنامه‌ریزی خودش درباره سیستم‌عامل ویندوزفون 10 که قرار است روی گوشی‌های همراه قرار گیرد را در MVC اعلام خواهد کرد، در همین رابطه، امروز در کنگره جهانی موبایل یک کنفرانس مطبوعاتی در ارتباط با معرفی لومیای جدید برگزار خواهد کرد.

اما در خبری که بخش مرکزی اخبار مایکروسافت به طور تصادفی آن‌را منتشر ساخت، خبر از دو نمونه از گوشی‌های هوشمند ویندوز داد. در سرتیتری که تنها عبارت "لومیای Lumia 640  و Lumia 640 XL مایکروسافت، خود را برای هر چیزی آماده کنید" در آن قرار داشت و به سرعت از روی سایت این شرکت حذف شد، دو دستگاه جدیدی که به نظر می‌رسد مایکروسافت در این کنفرانس از آن‌ها پرده برخواهد داشت، نام برده شدند. آن‌گونه که از شماره‌گذاری این دستگاه‌ها می‌توان حدس زد، لومیای 640 و لومیای 640 ایکس ال دو دستگاه در رده میانی خواهند بود. یکی بزرگ و دیگری کوچک.

 به نظر می‌رسد شایعات درست بوده است و مایکروسافت دو گوشی رده متوسط یا رده پایین را عرضه خواهد کرد. البته سایت‌های مختلف درباره مشخصات فنی این دو گوشی حدس‌هایی زده‌اند و پیش‌بینی کرده‌اند که لومیای 640 دارای یک صفحه‌نمایش پنج اینچی، یک گیگابایت حافظه اصلی و هشت گیگابایت حافظه جانبی خواهد بود که مجهز به یک پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 400 است. همچنین یک دوربین هشت مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین یک مگاپیکسلی در جلوی این دستگاه قرار خواهد داشت. در مورد لومیای 640 ایکس ال هنوز جزییات زیادی در دست نیست.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟