دیگر می‎توانید از دست آی‎فون خلاص شوید
احتمالا اپل واچ بعدی قابلیت اتصال به شبکه مخابراتی را خواهد داشت
چه می‎شد اگر اپل واچ می‎توانست به طور مستقل به عنوان تلفن همراه نیز استفاده شود؟ آیا این قابلیت سرانجام می‎تواند شما را به ورود به دنیای پوشیدنی‎ها ترغیب کند؟ بر اساس یک گزارش جدید ممکن است این اتفاق در آینده‎ای نزدیک عملی شود.

1606683296_1_0.gif

بر اساس خبر منتشر شده در نشریه وال استریت ژورنال قرار است یک تغییر فوق العاده در اپل واچ به وجود آید. این گزارش با استناد به یک منبع موثق که از تغییر و تحولات اپل با خبر است مدعی شده اپل مشغول کار برای اضافه کردن امکان اتصال به شبکه مخابراتی (استفاده به عنوان تلفن همراه مستقل) و یک پردازنده سریع‎تر به این دستگاه پوشیدنی است.

اگر این خبر صحت داشته باشد، یک چنین به‎روزرسانی می‎تواند دو کار مهم را انجام دهد: اول، باعث می‎شود تا کسانی که از قبل یک اپل واچ خردیده‎اند برای به‎روزرسانی دستگاه خود تحریک شوند (خیلی از مردم قصد ندارند هر ساله یک ساعت 300 تا 350 دلاری برای خود بخرند). دوم، این توانایی جدید باعث خواهد شد تا این دستگاه برای کسانی که تمایلی به خرید نداشتند نیز جذاب‎تر به نظر برسد.

صرف نظر از تبلیغات گروه‎های مدگرا و تعریف و تمجیدهای ستارگان عرصه هنر، تعداد قابل توجهی از مردم هستند که هنوز فکر می‎کنند وابستگی اپل واچ به آی‎فون یک تحمیل ناجوانمردانه است. خیلی‎ها معتقدند برای چک کردن پیام‎های رسیده، پاسخ دادن به تماس‎های تلفنی و بررسی وضعیت آب و هوا دیگر چه نیازی به خارج کردن آی‎فون از جیب یا کیفشان دارد.

اما اگر اپل توانایی یک ارتباط بی‎سیم مستقل و بدون نياز به آی‎فون را برای اپل واچ فراهم کند، نیاز همه مصرف كنندگان برآورده خواهد شد. از طرفی، یک چنین به‎روزرسانی می‎تواند سرانجام جایگاه دستگاه‎های پوشیدنی را از صرفا یک ابزار ردگیری وضعیت تناسب اندام خارج کرده و گستره آن را تا دستگاه‎های ارتباطی موبایل افزایش دهد.

ما هنوز نمی‎دانیم وضعیت فروش اپل واچ تا کنون به چه صورت بوده است (اپل هنوز آماری از میزان فروش این دستگاه منتشر نکرده است)، اما قطعا چنین تغییری می‎تواند تاثیر زیادی روی فروش این محصول داشته باشد. به احتمال زیاد طی هفته‎های آینده و تا زمان برگذاری کنفرانس سالانه WWDC که در 13 ژوئن برگذار می‎شود خبرهای بیشتری در مورد اپل واچ منتشر خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟