وقتی فناوری ناجی ما می‌شود
اپل واچ جان یک انسان دیگر را نجات داد
مدتی قبل ما اخباری در مورد یک نوجوان آمریکایی شنیده بودیم که به لطف اپل واچ بیماری مزمن کلیه او شناسایی شده بود. و اکنون ما شاهد گزارش جدید دیگری از نجات جان انسان با کمک ساعت هوشمند اپل هستیم.

1606683296_1_0.gif

به نظر می‌رسد در سوم آوریل، ویلیام مونتزیدلیس 32 ساله در سالن بولینگ خانوادگی خود به نام بولرلند در شهر نیویورک مشغول کار بوده است که بعد از مراجعه به سرویس بهداشتی احساس سرگیجه پیدا کرده و شروع به خونریزی می‌کند. در همین زمان اپل واچ او اطلاع می‌دهد که فورا به پزشک مراجعه کند.

بعد از این که ویلیام از دستشویی خارج می‌شود به مادر خود که همان زمان در سالن مشغول کار بوده اطلاع می‌دهد که حالش خوب نیست. او نگاهی به پسرش می‌اندازد و با مشاهده صورت رنگ پریده ویلیام بلافاصله او را به بیمارستان منتقل می‌کند. در ماشین نیز علائم بیماری آشکار شده و ویلیام دوباره شروع به خونریزی می‌کند. در واقع پزشکان می‌گویند این جوان 32 ساله تقريبا 80% از خون خود را از دست داده بود. در بیمارستان یک زخم کهنه در او تشخیص داده شد و پس از انتقال خون به او برای جلوگیری از صدمه به مغز او را به صورت اورژانسی برای جراحی آماده می‎کنند.

مونتزیدلیس می‌گوید که اپل واچ او جانش را نجات داده است و حالا این گجت کوچک میلیون‎ها دلار برای او ارزش دارد. پزشک او نیز این موضوع را تصدیق می‌کند. آنها بر این باورند که از آنجایی که او بعد از زخمی‌ شدن به گمان این که بهبود پیدا کرده است موضوع را پشت گوش انداخته و علائم را نادیده می‌گیرد، تا این که ساعت اپل به او هشدار می‌دهد. او امیدوار است کسانی که اعتقادی به فناوری ندارند با شنیدن داستان او در تصممات خود تجدید نظر کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟