عرضه صفحه‌کلید جدید ایسوس برای گیمرها
ایسوس یک صفحه‌‌کلید از خانواده ROG‌ را معرفی کرد. تمامی محصولات گیمینگ شرکت ایسوس تحت برند Republic of Gamers‌ عرضه می‌شوند تا در انتقال حس قدرت به گیمرها، موفق‌تر عمل کنند. این شرکت به تازگی صفحه‌کلید مکانیکی مدل Horus GK2000 را عرضه کرده که در تولید آن از مواد باکیفیت استفاده شده و علاوه بر پلاستیک، آلومینیوم فرآوری شده نیز در ساختار آن به‌‌کار گرفته شده تا ظاهری مطابق با سلیقه گیمرها حاصل شود.

1606683296_1_0.gif

این محصول از صفحه مخصوص کف‌دست، پایه‌های مخصوص و جایگاه مخصوص موبایل بهره‌مند است و با کنترلر 32 بیتی و چهار‌مگابایت حافظه‌داخلی خود، امکان ذخیره‌سازی فرآیندها و توالی فشردن کلیدها را به‌همراه تنظیمات نورپردازی، میسر کرده است. همچنین گیمرها می‌توانند در این صفحه‌کلید تا 80 دستور ماکروی مختلف را برای ماوس، کامپیوتر و کنترل چندرسانه‌ای‌ها تعریف و در حین انجام بازی، از آن‌‌ها استفاده کنند. ایسوس در این مدل گیمینگ امکانی را فراهم کرده تا گیمرها بتوانند تا 10 تنظیم گوناگون را برای ماکروها و به‌صورت هم‌زمان بر روی این محصول در اختیار داشته باشند و به واسطه نرم‌‌افزار همراه آن، تنظیمات ذخیره‌شده بر روی کامپیوتر خود را در این صفحه‌کلید، بارگذاری کنند. کلیدهای مکانیکی این مدل از نوع Cherry MX Red است که اندازه فشرده شدن آن 4 میلی‌متر است که قدرت تحمل تا 50 میلیون ضربه و فشار را نیز دارند.

در زیر هر یک از کلیدهای این صفحه‌کلید گیمینگ، یک LED‌ قرمز‌رنگ تعبیه شده تا علاوه بر جلوه بصری، استفاده از آن در مکان‌‌های کم‌نور هم امکان‌پذیر شود. در این محصول پنج پروفایل از پیش تعریف‌شده و یک پروفایل مخصوص تنظیمات کاربر وجود دارد تا نور پس‌زمینه صفحه‌‌کلید به‌راحتی و مطابق سلیقه کاربران تنظیم شود؛ اما برای راحتی کاربران هنگام بازی، کلیدهای چند‌رسانه‌ای نیز برای Horus GK2000 جانمایی شده تا تمامی تنظیمات از طریق صفحه‌کلید قابل تنظیم باشد. از دیگر ویژگی‌های این صفحه‌کلید می‌توان به امکان تنظیم زاویه و ارتفاع، دو درگاه USB، خروجی هدفون، کیف حمل ضربه‌گیر مخصوص با لوگوی ROG و طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟