این روزها دیگر مردم به یک عکس نامشخص سنوگرافی رضایت نمی‎دهند
قاب مدل سه بعدی چهره نوزاد متولد نشده خود را به دیوار بزنید
یک شرکت تجاری در تارلتون، لنکشایر لندن یک شیوه غیر معمول از سنوگرافی را به والدین ارائه می‎کند. والدینی که از موسسه Baby Boo Scan بازدید می‎کنند، می‎توانند یک نسخه چاپ سه بعدی از چهره فرزند متولد نشده خود را در یک قاب عکس تحویل بگیرند و آن را برای مشاهده همگان به دیوار نصب کنند.

1606683296_1_0.gif

تمام صورت به بخش‎های 20 سانتی‌متری تقسیم شده و هر کدام به وسیله داده‎های اولتراسوند قالب‌گيري شده و قبل از چاپ سه بعدی آن به فرمت 360 درجه تبدیل می‎شود. ظاهر آن شبیه به یک ماسک است، اما از آنچه شما در تصویر بالا مشاهده می‎کنید، انعطاف‌پذیرتر است.

مالک Baby Boo، کیتی کرمود می‎گوید: «مردم تصور می‎کنند این کار کمی‎ عجيب است، اما این کار نیز شبیه به گچ گرفتن دست و پای نوزاد است، این کار در واقع یک یادگاری دوست داشتنی با ارزش از چهره جنینی فرزند شما است.» خدمات‌رسانی در Baby Boo به گونه‎ای طراحی شده تا امکانات ارائه شده در آن شخصی‌سازی‌شده‎تر از خدمات بهداشت ملی بریتانیا باشد که تمام بررسی‎های حین بارداری را شامل می‎شود.

خدمات اولتراسوند Baby Boo منحصرا به منظور تهیه نسخه سه بعدی از چهره انجام می‎شود و کارشناسان این مجموعه نمی‎توانند تشخیص‎های پزشکی را انجام دهند. اما چاپ سه بعدی از نوزاد متولد نشده همچنین می‎تواند به زنان نابینا کمک کند تا چهره نوزاد متولد نشده خود را تصور کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟