سفری به روزهای فراموش نشدنی بازی با آتاری
به‌زودی: صد بازی قدیمی آتاری‎ روی کامپیوترهای استیم
از زمانی که آتاری به عنوان بزرگترین تولیدکننده بازی‎های ویدیویی شناخته می‎شد مدت زمان زیادی می‎گذرد. این روزها دیگر به ندرت پیش می‎آید که این شركت نقشی در این صنعت داشته باشد، اما این را نیز نمی‎توان انکار کرد كه در سال‎های شکل‌گیری صنعت بازی‎های ویدیویی این شركت چه نقش بزرگی را ایفا کرده است. به زودی علاقمندان بازی‎های کلاسیک قادر خواهند بود تا از طریق Atari Vault روزهای خاطره‌انگیز دهه‎های 1970 و 80 را زنده کنند.

Atari Vault مجموعه‎ای از صد بازی کلاسیک و خاطره‌انگیزی است که از طریق Steam قابل دسترس خواهد بود. این مجموعه توسط Code Mystics توسعه یافته و عناوینی از جمله Asteroids ،Centipede ،Missile Command ،Tempest و Warlords را شامل می‎شود. به لطف اضافه شدن قابلیت بازی آنلاین و بازی چند نفره و کنترلرهای Steam؛ انجام این بازی‎ها دیگر به آسانی سابق نخواهد بود و هیجان آن دو چندان خواهد شد.

هنوز صحبتی از قیمت به میان نیامده است، اما قرار است این مجموعه در بهار امسال عرضه شود. اگر شما هم دلتان برای بازی‎های خاطره‌انگیز آتاری تنگ شده است یا مایلید سری به گذشته دنیای بازی‎های ویدیویی بزنید. این مجموعه ساده‎ترين و قابل دسترس‎ترین روش برای انجام این کار است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟