Asus ET1620
کامپیوتر بدون کیس 16 اینچی جدید ایسوس
شرکت ایسوس جدیدترین کامپیوتر همه‌کاره خود به‌نام ET1620 را با طراحی و اندازه متفاوت به بازار وارد کرد. این کامپیوتر بدون کیس 16 اینچی با صفحه‌ نمایش لمسی است.

1606683296_1_0.gif

 ایسوس به‌عمد اندازه کوچکی را برای این دستگاه انتخاب کرده است تا در فضاهای کوچک کاری یا میز کارهای جمع‌وجور نیز قابل استفاده باشد. این محصول به پردازنده سلرون J1900 مجتمع شده با پردازنده گرافیکی اینتل مجهز است و حداکثر از 8 گیگابایت حافظه و 500 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند. نمایش‌گر ال‌ای‌دی این کامپیوتر از کیفیت مناسب برخوردار بوده و وضوح تصویر در این نمایش‌گر 15.6 اینچی با قابلیت لمس ده‌انگشتی 768 در 1366 پیکسل است.

در کنار بدنه دستگاه دو درگاه USB 3.0، شکاف کارت‌خوان و ورودی هدفون و میکروفون تعبیه شده است. پشت بدنه دستگاه نیز دو درگاه USB 2.0، خروجی HDMI و VGA و دو درگاه COM قرار دارد تا امکانات اتصالی ET1620 را متنوع‌تر کنند. این کامپیوتر همه‌کاره فقط 2 کیلوگرم وزن دارد که از برخی نوت‌بوک‌های بازار نیز سبک‌تر است. امکان اتصال و الصاق آن به دیوار و سطوح دیگر وجود دارد. همچنین، پایه انعطاف‌پذیری دارد که استفاده از آن را در بیمارستان‌ها، مراکز خرید، اداره‌ها، بانک‌ها، مراکز تجاری و... مناسب جلوه می‌دهد. یکی دیگر از ویژ‌گی‌های ممتاز این محصول پشتیبانی از فناوری ارتباطی NFC در کنار شبکه‌های بی‌سیم با استاندارد 802.11b/g/n/ac و شبکه‌های اترنت گیگابیتی است.

دوربین یک مگاپیکسلی، دو بلندگو 1.5 واتی و مصرف انرژی 40 واتی از دیگر مشخصات این کامپیوتر هستند. سیستم‌عامل پیش‌فرض این سیستم ویندوز 8.1 است. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟