آی‌فون ضد آب با قابلیت شارژ ‌بی‌سیم در راه است
آی‌فون 7: ضد آب، شارژ بی‌سیم و بدون جک هدفون
با آخرین گزارشات منتشر شده از سایت Fast Company، شایعات حاکی از این هستند که اپل واقعا دارد جک هدفون 3.5 میلی‌متر را از آی‌فون بعدی کنار می‌گذارد. این خبر در ادامه گزارشاتی از بلاگ‌های آسیایی از جمله Macotakara منتشر شده که اظهار می‌داشت اپل پورت صدا را از پرچم‌دارش حذف می‌کند تا آن را باریک‌تر کند.

1606683296_1_0.gif

به گفته Fast Company، اپل قصد دارد برای هدفون‌های سیمی از پورت Lightning استفاده کند اما احتمالا خود EarPod (هدفون) لایتنینگ را با نسل بعدی آی‌فون همراه نخواهد کرد و در عوض تصمیم دارد تا هدفون‌های لایتنینگ را بصورت جداگانه بفروش برساند. گزارش شده که اپل به همراه Cirrus Logic، شریک چیپ‌ست‌ساز صوتی خود، مشغول افزودن قابلیت جدید noise-canceling (حذف صداهای مزاحم) به چیپ‌ست صوتی محصولات این شرکت هستند، که صداهای مزاحم پس‌زمینه را در این هدفون لایتنینگ حذف می‌کند.

اپل احتمالا بالاخره آی‌فون را ضد آب می‌کند

بنابر این گزارش، اپل همچنین احتمالا از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد و سرانجام آی‌فون را ضد آب می‌کند. Fast Company اظهار می‌دارد که اپل پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را در دو آی‌فون قبلی نیز مد نظر داشته است، و برنامه‌اش ممکن است بازهم تغییر کند.

با آن‌که شارژ ‌بی‌سیم و ضد آب بودن دوتا از مهمترین قابلیت‌های مورد نیاز برای آی‌فون هستند اما هیچ کس از ضخامت زیاد آی‌فون شکایتی نمی‌کند. بیشترین ویژگی درخواست شده از آی‌فون بهبود طول عمر باتری آن است که خب، مستلزم یک تلفن بزرگ‌تر است، مگر این‌که اپل یواشکی باتری‌های جدیدی اختراع کرده باشد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟