گل سرسبد تلویزیون‎های نمایشگاه CES 2016 معرفی شد
CES 2016: تلویزیون OLED 4K ال‎جی با پشتیبانی از فناوری HDR Pro
نمايشگاه CES تنها جایی است که می‎توان در آن شاهد رقابت بی‌پایان بزرگان صنعت نمایشگر و تلویزیون بود. سامسونگ، سونی، ال‎جی، پاناسونیک و عده‎ای دیگر از برندهای نوپا و یا کمتر شناخته شده در اینجا گرد هم آمده‎اند تا آخرین دستاورد نمایشگرهای اتاق نشیمن خود را به نمایش بگذارند. اما در بین تمام این محصولات تلویزیون‎های ال‎جی بیشتر از همه خودنمایی می‎کنند.

1606683296_1_0.gif

خط تولید تلویزیون‌های ال‎جی در سال 2016 شامل 8 تلویزیون OLED 4K به علاوه مدل‎های LCD جدید است که شامل یک مدل 8K نیز می‎شود.

تلویزیون‎های OLED 4K ال‎جی یکی از برجسته‎ترین محصولات معرفی شده در CES 2016 است. سال گذشته OLED 4K ال‎جی بهترین تلویزیونی بود که شما می‎توانستید خریداری کنید. تولید رنگ‎های طبیعی و رنگ سیاه خالص از مشخصه‎های یک نمایشگر OLED است که نمی‎توان به این راحتی از آن چشم‌پوشی کرد و حالا با اضافه شدن فناوری HDR Pro این شرکت عزم خود را جزم کرده تا تصاویری شفاف‎تر، واضح‎تر و خیره کننده‎تر از گذشته را به خانه شما بیاورد.

سری G6 در اندازه 77 و 65 اینچ و سری E6 در ابعاد 65 و 55 اینچ عرضه می‎شوند و ضخامت آنها تنها 2.57 میلی‌متر است. ال‎جی حاصل کار خود را Picture-On-Glass نام گذاری کرده است. این شرکت همچنین مفتخر است که به این نکته اشاره کند که این مدل‌ها تقریبا بدون قاب هستند و پشت آنها از شیشه شفاف ساخته شده است.

در رابطه با فناوری HDR، ال‎جی ضمانت کرده است که از تمام فرمت‎های رایج از جمله Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی خواهد کرد، قابلیتی که سایر تولیدکنندگان تلویزیون از آن بی‌بهره هستند. ال‎جی همچنین به این نکته اشاره می‎کند که خط تولید جدید OLED آن موفق به دریافت تاییدیه Ultra HD Premium از اتحادیه UHD شده است. این تاییدیه تنها به محصولاتی داده می‎شود که با استانداردهای تعریف شده برای رزولشن، حداکثر روشنایی، سطوح رنگ سیاه، وسعت رنگ و کیفیت صدا مطابقت داشته باشد.

تمام این تلویزیون‎ها از نسخه به‎روزرسانی شده نرم‌افزار WebOS 3.0 استفاده می‎کنند که این امکان را فراهم می‎کند تا به راحتی به ویدیوهای اینترنتی دسترسی داشته باشید. متاسفانه این شرکت هنوز قیمت و تاریخ عرضه این محصولات را اعلام نکرده است، اما به نظر می‎رسد بعضی از مدل‎ها در سه ماهه اول امسال وارد بازار ایالات متحده شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟