برای رفع مشکل همیشگی تمام شدن باتری
CES 2016: این جا کلیدی می‌تواند اپل واچ را شارژ کند
به نظر می‎رسد این روزها همه برای تلفن‎های هوشمند بسته‎های باتری اضافی تولید می‎کنند، اپل هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا این بار نوبت به اپل واچ رسیده است. ممکن است در ظاهر اپل واچ با توجه به طول عمر باتری یک روزه خود برای خیلی از مردم کافی بوده و نیازی به باتری اضافه نداشته باشد، اما اگر شما زیاد ورزش می‎کنید ممکن است باتری شما خیلی زودتر تمام شود. از این پس نگران نباشید، آخرین لوازم جانبی گریفین طراحی شده تا این مشکل را برطرف کند.

1606683296_1_0.gif

نام این بسته باتری جانبی Travel Power Bank است و در اصل یک باتری با طرح جاکلیدی به همراه یک پد شارژ القایی برای اپل واچ است. طراحی آن بسیار ساده و مربع شکل است که در واقع اصلا زیبا نیست. اما برای استفاده به عنوان یک جاکلیدی برای مواقعی که به آن نیاز دارید مناسب به نظر مي‎رسد. گریفین می‎گوید این باتری 800 میلی آمپر ساعت برای چهار بار شارژ اپل واچ کافی است و شما از آن به عنوان یک شارژر سفری نیز می‎توانید استفاده کنید.

از لحاظ نظری، این قابلیت دوم به این معنا خواهد بود که شما در سفر یک کابل کمتر را با خود به همراه خواهید داشت. اما توجه داشته باشید كه این بسته باتری اضافه دستگاه شما را از طریق پورت microUSB شارژ می‎کند، بنابراین شاید در عمل به یک کابل اضافی هم نیاز داشته باشید. متاسفانه به نظر می‎رسد این جاکلیدی به جز اپل واچ قادر به شارژ دستگاه دیگری نباشد.

Travel Power Bank با قیمت 69.99 دلار و در سه ماهه دوم سال 2016 به بازار عرضه خواهد شد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟