از شرکت Faraday Future
15/10/1394 - 15:52
گالری عکس CES 2016: خودروی هزار اسب بخاری و بسیار شیک  FFZERO1
Faraday Future یک شرکت خودروساز کالیفرنیایی است که غالباً خودروهایی الکتریکی می‌سازد و از سال گذشته شروع به کار کرده است. این شرکت یکی از خبرسازترین خودروسازهای نمایشگاه CES 2016 لقب گرفت؛ چون اولا چند ساعتی قبل از شروع مراسم رسمی معرفی محصول جدیدش؛ طرح خودروی مفهومی‌اش لو رفت و بعد هم یک خودروی بسیار عجیب معرفی کرد که صدر اخبار جهان است.

1606683296_1_0.gif

این خودروی مفهومی FFZERO1 نام دارد و بیشتر شبیه به خودروهای مسابقه‌ای فرمول یک است. هزار اسب بخار قدرت موتورش است و سرعتش از صفر تا 60 کیلومتر در ساعت را در سه ثانیه اول گاز دادن پر می‌کند و حداکثر سرعتش به 200 مایل در ساعت یا 322 کیلومتر در ساعت می‌رسد. 

هنوز اطلاعات دقیقی از این خودرو توسط شرکت سازنده‌ای ارائه نشده است ولی در توضیحات کلی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است؛ Faraday Future به دنبال بازتعریف رابطه انسان و خودرو است. این خودرو برای مسابقه نیست و قرار است افراد معمولی ازش استفاده کنند. طراحی ان بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های موجود توسط مهندسان این شرکت صورت گرفته است و بیشتر به دنبال بال و پر دادن به خیال و قوه تخیل خود بودند. 

Faraday Future قول داده است به زودی خط تولید این خودرو را راه‌اندازی و به تجاری‌سازی برساندش. ممکن است در روزهای آینده نمایشگاه CES 2016 اطلاعات تکمیلی از این خودروی بسیار زیبا و شکیل مفهومی و احتمالا الکتریکی منتشر شود. در ادامه می‌توانید تصاویری بسیار زیبا از این خودرو را ببینید و شما هم قوه خیال خود را به پرواز درآورید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟