عضو جدید خانواده ROG ‌از راه رسید؛
ایسوس مادربرد Maximus VIII Formula را معرفی کرد
هفته گذشته شرکت ایسوس جدیدترین عضو خانواده ROG‌ را معرفی کرد. مادربرد نسل هشتم Maximus VIII Formula از طراحی خاصی بهره می‌برد و استفاده از خنک‌کننده هیبریدی آب و هوا در بخش مدار تغذیه ولتاژ پردازنده، طیف نورانی و سپر محافظ علاوه بر افزایش راندمان کولینگ، زیبایی این محصول را بیشتر کرده‌اند.

1606683296_1_0.gif

28 ال‌ای‌دی با ترکیب آر‌جی‌بی، نورپردازی اطراف هیتسینک چیپست، مدار تغذیه ولتاژ و شکاف‌های توسعه دهنده PCI-Express را برعهده دارند. این مادربرد با برخورداری از سوکت 1151، از پردازنده‌های اسکایلک اینتل پشتیبانی می‌کند. مدار VRM‌ مادربرد به 10 فاز دیجیتال مجهز شده و با بهره‌مندی از کنترلر سفارشی +Digi، ولتاژ تولید شده توسط خازن‌های متالیک، چوک‌های با آمپراژ بالا و ماسفت‌‌های پایدار، با خلوص هر چه بیشتر در اختیار هسته‌های پردازنده قرار می‌گیرد.

مادربرد ROG Maximus VIII Formula ایسوس

کاربر این مادربرد با استفاده از فناوری T-Topology و کنترلر مجزا می‌تواند فرکانس حافظه‌های DDR4 خود را تا 3733 مگاهرتز ارتقا داده و از افزایش پرفورمنس سیستم خود نهایت لذت را ببرد. همچنین بر روی این مادربرد از کارت صدای حرفه‌ای با فناوری SupremeFX 2015 تعبیه شده که بهره‌گیری از مبدل دیجیتال به آنالوگ ES9023P صدایی شفاف و فراگیر را برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد. همچنین بکارگیری خازن‌های حرفه‌ای نیچی‌کان در بخش صوتی، امکان استفاده از هدست‌های قدرتمند تا 600 اهم را نیز فراهم می‌کند.

مادربرد ROG Maximus VIII Formula ایسوس

اما رابط NVMe مادربرد، باعث می‌شود تا بیشترین کارایی SSDها در خدمت سیستم گیمینگ قرار گیرد. با پشتیبانی از هر دو رابط M.2 و U.2 در این محصول، ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعتی تا 32 گیگابیت بر ثانیه انجام خواهد شد. همچنین درگاه پرسرعت USB 3.1 نوع A و C نیز بیشترین نرخ انتقال داده را برای حافظه‌های جانبی نظیر فلش و هارد اکسترنال در درسترس قرار می‌دهد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟